Hallo Moeilijk te beantwoorden naar mijn mening, ze hebben allemaal min of meer bugs. Ik heb tot nu toe alleen de 2021 en de 2022 gehad (2023 begin volgend jaar), maar ik zou geneigd zijn te zeggen dat de 2021 iets stabieler was. Voor de algehele prestaties zal ik het moeilijk hebben om te antwoorden, omdat de beveiligingsoverlays op onze werkstations de algehele werking van SW benadelen. Kortom, bij iso poste gingen we van een score van ongeveer 80s (SW performance test) naar meer dan 110s (we waren teruggegaan naar 80s, maar het fluctueert op dit moment). Nu, als je een onderhoudscontract hebt, kun je net zo goed zeggen dat je nergens voor betaalt als je niet op zijn minst een n-2-versie gebruikt in vergelijking met de huidige hoofdversie (en zelfs n-1 zou geschikter zijn). Installeer in ieder geval geen versie lager dan SP3 voor een SW-productie, tenzij uw IT-afdeling een update toestaat gedurende het jaar waarin de SP's worden uitgebracht. Bij ons zitten we systematisch op de n-1 versie in SP5.
Begin met het controleren van de compatibiliteit van uw computerhardware met de beoogde versies... Zoals @Cyril_f zegt, is het bijna een " persoonlijk " gevoel voor de stabiliteit van de ene versie in vergelijking met de andere. We zijn in 2022_sp4 op al onze pc's en het resultaat is... Schommelende... Schakel echter niet over naar een versie lager dan SP4, en ik zou adviseren om de versie van het huidige jaar niet te gebruiken...