Nadat ik was begonnen met het wijzigen van bibliotheekfuncties, onderging ik een kleine interfacewijziging die behoorlijk verontrustend was.
Als ik op een rij klik, wordt de property manager meestal automatisch geopend en als ik op esc klik, ga ik terug naar de modus Feature manager. Het is echter onmogelijk om automatisch te schakelen, ik moet handmatig schakelen tussen het object en de vastgoedbeheerder, of het nu gaat om de integratie van een functie of de selectie van een object... Ik geef toe dat het me een beetje irriteert...
Ik heb in de opties gekeken, ik kon niets vinden, heeft iemand een wonderoplossing??
Als dit nog niet eerder is gebeurd, herstelt u uw instellingen (. SLDREG) in Start/Alle programma's/SolidWorks/SolidWorks Tools/Wizard om instellingen te kopiëren .
Als je al eerder een back-up hebt gemaakt natuurlijk!!
In feite bevindt de optie om aan / uit te vinken zich in: Opties / Systeemopties / Algemeen / Automatisch de beheerder tonen (d.w.z. op het allereerste niveau van opties...).
Sorry, ik had niet genoeg gezocht... Ook al lijkt het me raar, ik heb het probleem nu ongeveer 1 uur en ik heb de systeemopties van de dag niet aangeraakt... Sowieso... Probleem opgelost, met dank aan de community voor jullie antwoorden!
Houd er rekening mee dat dit back-upbestand dat met de Solidworks-tool is gemaakt, alleen op de huidige versie (bijvoorbeeld 2014) mag worden gebruikt.
Wanneer u overschakelt naar een latere versie, is het sterk aan te raden om al uw opties handmatig opnieuw te controleren en de opties van deze nieuw geïnstalleerde versie opnieuw op te slaan.