Symmetrie van een onmogelijke afvlakking

Hallo 

Ik kan geen symmetrie vertonen voor een afvlakkingsfunctie (zie deel in rode bijlage) ten opzichte van het voorvlak.

Wat zou de oorzaak van dit probleem kunnen zijn?

Bovendien volgen kleine "->" pictogrammen sommige van mijn functies/schetsen in het creatieproces, aangezien ik heb geprobeerd deze symmetrie te maken. Wat betekent dit symbool?

Bij voorbaat dank

probleme_symetrie.jpg

Hallo

Als ik me niet vergis, geeft het "->"-teken aan dat er een externe link naar het onderdeel is

Om de symmetrie in een onderdeel te laten werken als dit een onderdeel is, moet de afvlakkingssymmetrie een 3D-object raken zoals in het voorbeeld

290415_1537.jpg
3 likes

Centor, rechts over het "->" symbool

Het kan interessant zijn om een symmetrie van het lichaam te maken in plaats van functie.

4 likes

Hallo

De -> betekent dat je een externe referentie hebt. Zou je een symerisme hebben gemaakt in een vergadering? In dit geval hebt u mogelijk een vliegtuig gebruikt dat bij een ander onderdeel of samenstel hoort dat dit symbool genereert.

Als je in een kamer bent om symmetrie te doen, probeer dan in plaats daarvan een lichaamssymmetrie te doen en geen gezichts- of functiesymmetrie. Het is eenvoudiger. Dit wordt beheerd in de Symmetrie functie, u moet de "Body to be symmetrical" moenu alleen toegankelijk afwikkelen voordat u de functie valideert. Schakel in dat geval het vinkje bij "Volumes samenvoegen" uit.

Edit: een beetje lang om te antwoorden, in lijn met mijn klasgenoten! :)

6 likes

Als je vergeten bent om te meten, dan kun je het extra deel van de functie zonder verder oponthoud verwijderen;)

Zie bijgevoegd bestand, ik heb de toevoeging verwijderd door materiaal te verwijderen:)

290415_1538.jpg
1 like