Ik heb plaatwerkframes in montage, ik heb hun respectievelijke tekeningen gemaakt, maar nu moet ik hun symmetrie doen.
Voor de montage geen zorgen, ik hoef alleen maar een symmetrie te maken.
Aan de andere kant, om te voorkomen dat je de tekening helemaal opnieuw moet maken, is er geen manier om de symmetrie van het oude lid van het Europees Parlement te maken?
Helaas ben ik bang dat je geen keuze hebt. Deze 2 munten hebben verschillende ID's, dus de kansen zullen niet volgen.
Aan de andere kant, om wat tijd te besparen, kunt u opties van de symmetriefunctie activeren, met name het herstellen van de afmetingen van het origineel (wat je zeker al hebt gedaan !!). Afbeelding weergeven
Persoonlijk, als ik een probleem heb met een tekening, squizz ik het direct... Het is geen erg katholieke oplossing, maar in feite registreer ik mijn Europarlementariër in .dwg en werk ik aan Autocad... Het feit dat alle ribben volgen van de Europarlementariër naar de vergadering kan heel goed zijn, maar soms... Hoe zwaar (om niet te zeggen s****) !!
PS: je kunt ook kopiëren en plakken, het werkt twee kanten op, van Solidworks naar Autocad en van Autocad naar Solidworks.
Mijn lid van het Europees Parlement is in orde, de ribben zijn erg goed, maar mijn zorg is dat ik de afgevaardigde waar ik me bij u heb gevoegd wil nemen en het symmetrisch wil maken, zo eenvoudig mogelijk.
als er een maximum aan afmetingen uit het 3D-model komen (door de functie "modelobjecten") kunt u een kopie van uw MEP maken en het onderdeel daarin wijzigen (per bestand / open / referenties)
Als je symmetrie goed is gedaan en je symmetrische stuk de elementen van het origineel overneemt (zoals Benoit.LF zei), zou je niet te veel werk moeten hebben.
Ik heb de test gedaan om terug te gaan naar de originele tekening door de verwijzing te heroriënteren naar het symmetrische deel, en het helpt helemaal niet (althans voor de afmetingen van de 3D)! Ondanks de link tussen het originele deel en het symmetriedeel (door de symmetrie-opties), Alle ribben worden wiebelig! Het is echter een puinhoop!
In tools is er dus vervang het model, probeer, en je zult zien dat het voor dit geval bijna perfect is =)
Ik ben nog steeds in 2013, ik wist niets van deze functie.
Het is misschien gemaakt voor deze zaak...
Ik heb de test gedaan om de originele tekening te hervatten door de verwijzing naar het symmetrische deel te heroriënteren, en het helpt helemaal niet (althans niet voor de afmetingen van de 3D)
Het hangt allemaal af van het aantal en het type afmetingen dat uit het model is geïmporteerd. Als een meerderheid van hen afkomstig is uit 3D, hoeft u ze alleen maar te importeren en in het nieuwe EP-lid te plaatsen.
De dimensies die in het plan worden gemaakt, verliezen altijd hun referenties, maar ze kunnen min of meer gemakkelijk worden gekoppeld.
Het beperkt de manipulatie van afmetingen een beetje en voorkomt dat het vliegtuig helemaal opnieuw begint, maar maakt geen perfecte symmetrie van het vliegtuig, verre van dat.
Dit is een zwarte vlek van deze software.
@Bart:
Kunt u ons een beeld geven van een ruw plan van deze nieuwe functie, zodat we de effectiviteit kunnen beoordelen?
(voor laatkomers die nog niet zijn overgestapt naar SW 2014)