Axemble Vis Familie Tafel

Hallo

Enige tijd geleden heb ik de H ISO 4017 GRADE A SCREW van Axemble gedownload.

Ik krijg nu een foutmelding als ik toegang probeer te krijgen tot de familietabel: "Onvoldoende geheugen om de bewerking uit te voeren" en vervolgens "De artikelfamilie is gemaakt in Excel 2007 en kan niet worden geopend in Excel 2010".

Is er een oplossing?

1 like
Hallo, heb je het basisbestand gewijzigd? Zo niet, dan moet je het opnieuw downloaden.

Zie deze link

https://support.office.com/fr-ca/article/Utiliser-Office-Excel-2010-avec-des-versions-ant%C3%A9rieures-dExcel-2fd9ffcb-6fce-485b-85af-fecfd651a5ac?ui=fr-FR&rs=fr-CA&ad=CA#bm5

@+ ;-)

Een oplossing: neem uw tabel onder execl 2007, kopieer deze en 

plak het in een Excel 2010-tabel en sla deze nieuwe versie op

als er geen conflict is met de namen (zie vorige link)

het zou moeten werken

@+ ;-)

@.PL

Nee, ik heb het basisbestand niet gewijzigd. (Of een collega deed dat...)

Is er een andere manier om toegang te krijgen tot de Excel-bestanden van de familietabellen dan via Solidworks?

"Onvoldoende geheugen om de bewerking uit te voeren"

Heeft u uw machine opnieuw opgestart?

Ja, ik ben opnieuw opgestart en ik heb hetzelfde probleem...

Geen andere manier. Een herstart is aan te raden, anders probeer het te openen met een werkstation dat excel 2007 heeft...

Het zou me storen om het stuk opnieuw te moeten downloaden. Ik had het excel bestand een beetje uitgewerkt.

En na het opnieuw opstarten geeft alleen het openen van SolidWorks en dit bestand hetzelfde resultaat?
Wat is de laatst gewijzigde Windows-fandatum?
U kunt door het downloaden van het bestand zien of het inderdaad de configuratie van het werkstation is die het probleem is.

Het probleem is dat ik dit bestand alleen kan openen door het tabblad ConfigurationManager te doorlopen. Dus ik heb er geen informatie over

Het openen van de familietafels van de andere stukken die ik van de site heb gedownload, werkt

Ik heb het over het onderdeelbestand en niet over het Excel-bestand. U kunt proberen de Excel-tabel in een tekening in te voegen, om te proberen deze op te slaan als een echt Excel-bestand.

Ik kan het schilderij niet in een tekening passen. Ik geloofde erin...

A priori moet u contact opnemen met SolidWorks als u in onderhoud bent, omdat het onderdeel beschadigd moet zijn. Zie deze link:

https://forum.solidworks.com/thread/57941

1 like

Inderdaad.

In dit geval zal ik het stuk opnieuw downloaden.

Dank u allen voor uw hulp.