direct in SolidWorks, lijkt het mij niet dat het mogelijk is om lijnen te verbergen.
Je kunt een revisietabel opslaan in Excel, dus ik denk dat je het ook andersom kunt doen, maar ik heb het niet gevonden. U moet een verbeteringsverzoek indienen bij SolidWorks op de officiële website.
Aan de andere kant, als je een Excel maakt die je converteert naar een revisietabel, zal de revisietabel de verborgen rijen in Excel niet bevatten!
Het probleem met de solidworks-tabel is dat je bepaalde rijen niet kunt selecteren, of je selecteert alles, of je kunt het formaat van de vakken wijzigen, maar dat is alles.
En als ik voor elk lid van het Europees Parlement een Excel-tabel invoeg, beheer ik zoveel bestanden, wat ik niet wil.
Onmogelijk ook waar ik niet het juiste proces heb gevonden om de extensie van het xls-bestand te wijzigen...
Bedankt Coyotte, maar je functie verbergt de rij en niet de lijn, ik heb mezelf slecht uitgelegd, bijgevoegd is een afbeelding van wat ik wil doen, het is duidelijker
Ik stel me voor dat deze tabel in aantal regels zal toenemen naarmate we verder gaan, waarbij de laatste "validatie" -regel geleidelijk omhoog gaat. Dat klopt?