Soliworks 2013 revisie tabel

Hoi allemaal

Ik heb een modelrevisietabel gedefinieerd in solidworks, mijn probleem is dat ik bepaalde regels wil verbergen, is dat mogelijk?

Kun je een Excel-tabel maken en deze converteren naar een solidworks-tabel, bestandsextensie "*.sldrevtbt"?

Bedankt voor je hulp

Hallo

Heeft u geprobeerd een eenvoudige kopie van de Excel-tabel te maken en deze in de tekening te plakken?

Het lijkt mij dat het werkt.

Hallo

direct in SolidWorks, lijkt het mij niet dat het mogelijk is om lijnen te verbergen.

Je kunt een revisietabel opslaan in Excel, dus ik denk dat je het ook andersom kunt doen, maar ik heb het niet gevonden. U moet een verbeteringsverzoek indienen bij SolidWorks op de officiële website.

Aan de andere kant, als je een Excel maakt die je converteert naar een revisietabel, zal de revisietabel de verborgen rijen in Excel niet bevatten!

Wat is precies het doel?

Waarom maak je geen "algemene tabel" in plaats van een "revisietabel" 

Het probleem met de solidworks-tabel is dat je bepaalde rijen niet kunt selecteren, of je selecteert alles, of je kunt het formaat van de vakken wijzigen, maar dat is alles.

En als ik voor elk lid van het Europees Parlement een Excel-tabel invoeg, beheer ik zoveel bestanden, wat ik niet wil.

Onmogelijk ook waar ik  niet het juiste proces heb gevonden om de extensie van het xls-bestand te wijzigen...

Hallo

Ja, het is mogelijk om rijen op een revisietabel te verbergen:

1. Selecteer de lijnen

2. Selecteer in het contextmenu dat verschijnt de functie "Verbergen/Tonen" (symbool met bezel)

En dat is het!

Wat betreft de andere vraag, ik begrijp het punt niet.

@+

cacher_montrer.png
1 like

Bedankt Coyotte, maar je functie verbergt de rij en niet de lijn, ik heb mezelf slecht uitgelegd, bijgevoegd is een afbeelding van wat ik wil doen, het is duidelijker

table_revision.jpg

Re

Oké, dat is duidelijker.

Ik stel me voor dat deze tabel in aantal regels zal toenemen naarmate we verder gaan, waarbij de laatste "validatie" -regel geleidelijk omhoog gaat. Dat klopt?

@+

1 like

Ja, dat klopt

Re 

Ik zie helaas geen andere oplossing, maar het is nu of nooit om je verzoeken aan solidworks te melden

https://forum.solidworks.com/community/general/solidworks_world_2014_and_the_top_ten_list?view=idea#/?tagSet=1595

@+

1 like