Ik heb (bijvoorbeeld voor een schroef) een familie van onderdelen gemaakt om slechts één 3D-model te hebben voor de hele familie van onderdelen (in het geval van een CHC-schroef ongeveer 150 lijnen).
Dit alles werkt heel goed, aan de andere kant wil ik een plan maken voor deze familie (CHC-schroeven) met uitzicht op een "typische" schroef, de lengtemaat "L" en de diametermaat "D" en dan heb ik naast mijn kamer familietafel om te doen zoals op een catalogus ... het werkt heel goed, behalve dat ik niet de hele tabel in de tekening kan weergeven...
Ik zou idealiter 3 "stukken" familietafel met stukken naast elkaar willen hebben (van elk ongeveer 50 regels) zodat het in mijn plan past, maar ik kan het niet... Heeft u een oplossing?
Momenteel kopieer en plak ik mijn gegevens in een "klassieke" tabel, maar het verbreekt de links en daarom geen update.
Nee, de tutorial beantwoordt mijn pb niet ... Helaas gaan alle tutorials alleen over tabellen die klein genoeg zijn om zonder aanpassingen direct in een tekening te passen...
Hoe splits je een familietafel van een kamer op in meerdere tafels?
Bedankt allemaal voor jullie antwoorden, maar niets werkt, deze familietafel in de kamer gedraagt zich helemaal niet zoals de andere tafels... Het is erg ingewikkeld om te verdelen.
Hebben jullie een oplossing om mijn Excel-gegevens automatisch in een "klassieke" tabel te zetten?
Is de tafel te groot, dan printen we dubbelzijdig. Aan de voorkant plaatsen we de schroef en de weergave van de ribben en aan de achterkant de tafel. Deze tabel kan worden samengevouwen als het venster in het excle-bestand wordt geopend en samengevouwen bij het bewerken van de artikelfamilie.