Mijn vraag gaat over de mechanisch gelaste functie. Ik heb momenteel een mechanisch gelast chassis met hoekplaten en eindkappen gemaakt met de toegewezen functies. Mijn probleem is dat wanneer ik de lijst met gelaste onderdelen maak, ik alleen de beschrijving van mijn buizen en de lege dozen aan mijn uiteinden en vouwen heb. Ik had graag willen weten of het mogelijk was om in de vakken "beschrijving" de naam van de functie (kruisje of tip) te hebben die automatisch door de spreadsheet wordt gegenereerd.
Ik denk dat je met de rechtermuisknop op de kolomkoppen moet klikken , vervolgens de beschrijvingskolom moet toevoegen en vervolgens de tabel moet opslaan (door met de rechtermuisknop op de linkerbovenhoek te klikken) als een sjabloon, ter vervanging van de bestaande.
Edit: de beschrijving moet voorkomen in de eigenschappen van de gesoldeerde onderdelen, en dus in het bijbehorende SLDLFP-bestand .
In de PropertyManager, onder Gelaste onderdelenlijst, zou u al uw items moeten zien. Door met de rechtermuisknop op elk van hen te klikken en vervolgens op Eigenschappen te klikken, zou u ze moeten kunnen invoeren.