Nadat ik een Excel-tabel van 3 kolommen en 12 rijen in mijn tekening heb ingevoegd, wil ik deze wijzigen en 2 kolommen en 2 rijen toevoegen. Ik dubbelklik op de tabel die opent met de Excel-software en ik wijzig deze door lijnen en kolommen in te voegen en toe te voegen. So far so good, mijn tabel lijkt gewijzigd op de Excel-pagina. Wanneer ik Excel sluit om terug te keren naar mijn tekening (onder autocad 2013) alleen, lijken de gewijzigde waarden gewijzigd, maar onmogelijk om de nieuwe kolommen en nieuwe extra rijen te zien verschijnen... (de tabel blijft in het vorige formaat...) Welke manipulatie moet worden uitgevoerd om de toegevoegde kolommen en regels te laten verschijnen ?
Is het je gelukt om je tabel goed in te voegen, zo niet, kun je het bestand in 2010 max versie bijvoegen, zodat ik kan zien of je bestand hetzelfde doet op mijn pc.
Ik heb getest met AutoCAD 2014 en ik merkte hetzelfde gedrag op!
Ik heb zelfs de indruk dat AutoCAD de grootte van de tabel gebruikt met behulp van de laatst gevulde cel van de tabel op het moment van maken en bij het opnieuw openen van de tabel (CTRL+END-toets in Excel).
De oplossing is daarom om de Excel-tabel vanuit AutoCAD opnieuw te openen na het sluiten, zodat de laatst gebruikte cel opnieuw wordt berekend, rekening houdend met de laatste wijzigingen.