Ik heb een paar vragen over SolidWorks-scoreborden.
Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om de grootte van de toleranties (maar alleen toleranties!) te verkleinen
En tweede vraag, ik had graag willen weten of het mogelijk was om de geschriften in minuskels te zetten (bijvoorbeeld, in plaats van "DOOR ALLES", heb "DOOR ALLES", OF IN PLAATS VAN "NAAR DE VOLGENDE", zet "Tot de volgende").
>Voor toleranties gebruikt de tabel dezelfde instellingen als de afmetingen van de tekening.
Dit is niet het geval, aangezien onze toleranties voor de kansen ruim binnen 0,6 van de dimensiegrootte liggen.
>Wat de Schriften betreft, ik denk niet dat het mogelijk is. Dit zijn codes die verwijzen naar een SOLIDWORKS-bestand dat de weer te geven tekst bevat. De naam van dit bestand is "calloutformat" denk ik.
Ja, ik heb dit bestand al van boven naar beneden doorzocht, ik weet dat deze indicaties overeenkomen met de variabele <hw-thru> evenals de variabele <HOLE-DEPTH>, maar ik weet niet waar de waarden voor deze variabelen zijn gedefinieerd.
Als u op de cel in uw tabel klikt met uw afmeting, heeft u aan de linkerkant de mogelijkheid om de precisie van uw toleranties aan te passen. (zie afbeelding)