Taak voor het archiveren van bestanden naar EPDM Vault vanuit Driveworks

Hoi allemaal

Ik doe een beroep op de experts van DriveWorks Pro.

Is het iemand van jullie gelukt om een taak in DriveWorks in te stellen die de bestanden die tijdens een specificatie zijn gegenereerd, archiveert in een EPDM-map?

Ik wil deze functie graag gebruiken, ik heb geprobeerd deze taak in te stellen in de status "Voltooid" van de "Specification Flow", maar het is onmogelijk om een bevredigend resultaat te krijgen...

Dank u voor uw antwoorden.

Vriendelijke groeten.

Jean-François BOURGINE

Ik heb het zonder een specifieke vlek te hebben. het is een instelling om te maken in DW, ik ben op zoek naar waar misschien deze optie is (het is een tijdje geleden dat ik dit heb gewijzigd) en ik vertel je dit.

1 like

Hallo

Archiveren kan rechtstreeks via de PDM-plug-in die aanwezig is in: Instellingen voor > plug-in instellen > SOLIDWORKS PDM Professional > Instellingen

U kunt dan inloggen op de kluis via Gebruikersnaam en Wachtwoord

Dan hoef je alleen maar de opties te activeren die je interesseren. In uw geval, "Modellen inchecken"

Vriendelijke groeten.

Hallo Johan.Fives en bedankt voor je antwoord.

Ik probeerde dit inderdaad te doen via een taak of een specificatiemacro, maar je hoeft alleen maar de automatische archivering van de bestanden in de kluis in te stellen zodra ze zijn gegenereerd. En het werkt perfect!

Vriendelijke groeten.

J.F.B.