Ik wil graag een taak aanmaken die eenvoudig een kopie van mij kan maken in een niet-EPDM-directory?
Heeft iemand dat ooit gedaan?
Is dit mogelijk met myEPDMtools?
Ik wil graag een taak aanmaken die eenvoudig een kopie van mij kan maken in een niet-EPDM-directory?
Heeft iemand dat ooit gedaan?
Is dit mogelijk met myEPDMtools?
Hallo
Het is niet mogelijk met myPDMtools, maar je moet kijken met de Dispatch-commando's of het mogelijk is
Een ander voorbeeld van het gebruik van de Dispatch : http://www.mcad.com/mcad-tech-blog/enterprise-pdm-dispatch-addin/
Wat is het doel hiervan?
Het doel is als volgt.
In de EPDM zou ik graag willen dat de afdeling KWALITEIT (die een EPDM Contributor-licentie heeft) de volgende documenten uit de EPDM integreert en beheert:
(*) Waarom een kopie Buiten EPDM: omdat EPDM in ons land "marginaal" is en niet iedereen over een EPDM-licentie beschikt, moet het hele bedrijf toegang kunnen hebben tot de documentsjablonen (verzameld in één directory voor de hele onderneming, met een enkele codificatie) en tot alle procedures (verzameld in één directory voor het doel van de EPDM). met een enkele codificatie).
Ideaal:
Hallo
Dit zou haalbaar moeten zijn zolang je een beetje beheersing hebt van macroprogrammering.
Voor mij is het voldoende om een taak aan te maken in de EPDM via de taakeditor (zie screenshot)
Als u wilt dat dit wordt uitgevoerd tijdens een overgang van uw WF, wijst u de taak toe tijdens de overgang.
Hallo
Vanuit PDM kunt u een taak maken om PDF's te maken en deze op verschillende plaatsen op te slaan... (zie bijgevoegd bestand).
Waarom in PDF, want in ons land zijn slechts enkele onderstations uitgerust met EPDM, en veel mensen moeten de plannen raadplegen...
In de hoop je geholpen te hebben.
Cdt
Eric
Hallo
Bijgevoegd is een voorbeeld van een Dispatch die de geselecteerde bestanden uit de kluis kopieert.
Wat je wilt doen is mogelijk met de Dispatch
Voor PDF's, zoals @frepo zegt, vanwege de taak van PDM of DocPublication.
A+
Om @frepo te beantwoorden:
Voor de huidige behoefte ben ik niet op zoek naar het maken van PDF (aangezien ik mijn documentsjablonen in EPDM wil beheren en er een kopie van wil maken buiten EPDM zodat het hele bedrijf ze kan gebruiken)
Ter informatie: bij het valideren van onze productieonderdelen voeren we 4 specifieke taken uit in een niet-EPDM-directory:
Hierdoor heeft de afdeling onderaanneming maar ook de dienst na verkoop toegang tot alle plannen van de BEZ en kunnen ze onze productieonderaannemers voorzien van de nodige bestanden zonder te moeten wachten op de BEZ.
@prossignol, bedankt voor de macro, ik zal dit testen tijdens de dag.
@flegendre en @frepo
Hallo
Hoe verhoudt het feit dat EPDM de pdf herschrijft zich tot de gemeenschappelijke server?
Als een gemiddelde gebruiker een pdf-bestand open heeft staan op zijn computer, slaagt EPDM er dan in om het pdf-bestand te overschrijven of wordt het schriftelijk geblokkeerd omdat het wordt gelezen. Is het voldoende om de directory waarin de pdf's zijn opgeslagen alleen-lezen te maken (behalve voor EPDM-gebruikers zodat zij de pdf's kunnen genereren)?
Zijn er subtielere zettingen voor dit gemeenschappelijke repertoire?
Bij voorbaat dank voor uw antwoorden.
Vriendelijke groeten
F. Roussel