PDM Release-taak

Hallo

De PDM kan niet goed overweg met op afbeeldingen gebaseerde texturen (ja, dat verzeker :grin:ik je).
Als ik een textuur op een onderdeel zet (jpg en p2m textuurbestand opgeslagen in de kist) en een van mijn collega's opent dit bestand, dan springt de textuur. Door het simpelweg terug te wijzen, wordt alles weer normaal, maar het is nog steeds pijnlijk op een dagelijkse basis, wanneer je dit op tientallen stukken moet doen.
Het probleem is dat SW lokaal naar texturen zoekt, niet in de kist, dus als de textuur nooit is geladen, ziet het deze niet. Door opnieuw te wijzen, laad je het en werkt het weer.

De oplossing voorgesteld door de visuele ondersteuning: sla alle texturen buiten de doos op (en dus geen probleem meer om de nieuwste versie te krijgen). Maar je moet alles aanwijzen, en bij ons ligt alles in de kofferbak... En er zijn er veel...
Of bewaar ze in één map en klik er regelmatig op om de nieuwste versie te krijgen. Niet erg ergonomisch en de texturen zitten niet allemaal op dezelfde plek. Ook niet geweldig.

Ik heb geprobeerd een favoriete zoekopdracht uit te voeren, waarmee je alle afbeeldings- en textuurbestanden kunt vinden, om ze snel te kunnen laden, waar ze zich ook in de kofferbak bevinden, maar het werkt niet geweldig en het is niet automatisch...

Dus ik ben op zoek naar een PDM-taak die automatisch de nieuwste versie van elk afbeeldings- of textuurbestand in de kluis laadt wanneer de PDM start.

Is het mogelijk? Omdat ik geen idee heb hoe ik dat moet doen.

Help dan.

Ik ben op zoek naar Cacherefresh, maar je kunt niet selecteren op bestandstype, alleen op map, wat zou betekenen dat de hele kluis elke dag wordt geladen. Gebruikers zullen ontploffen en pc-harde schijven zullen het niet waarderen :wink:

Hallo

Als al uw texturen zich in een map in de kluis bevinden met een "get latest"-optie op deze map bij het verbinden met de kluis, zou u geen probleem meer moeten hebben: iedereen zal altijd dezelfde bestanden hebben die elke keer bij elke PDM-login worden gesynchroniseerd.
Dit is wat we doen met onze " bibliotheek " directory. Al onze achtergrondinstellingen... zitten erin.
En je moet deze locatie in de SW-opties op bestandslocatieniveau zetten:

1 like

Ja, dat is wat we uiteindelijk hebben gedaan, alle texturen in dezelfde map en de nieuwste versie krijgen toen we het station openden, automatisch.

Jammer voor de opslag van specifieke texturen in de kamermap, maar hey...