@sbadenis zullen we de weergave van de 3DPartsCatalog-bibliotheek repareren. Wat betreft de " Visiativ " bibliotheek is een herontwerp noodzakelijk voordat we deze opnieuw aan u kunnen aanbieden. Het zal later dit jaar terugkeren @A_R
Hallo aan het hele team en gefeliciteerd met deze nieuwe versie, aangenaam en vloeiend om te raadplegen. Succesvol ontwerp (ik moet zeggen dat in vergelijking met de oude!!) mist de donkere modus die ik waardeer op het forum en meer in het algemeen op alle apps die ik gebruik, maar ik weet dat het zal gebeuren.
En ondanks alle kleine bugs en onvolkomenheden weet ik dat er oplossingen zullen komen.
Laten we toegeeflijk zijn
Bedankt allemaal
Dank je wel @+.
OP.
Een beetje vervelend dat ik eerder niet had: ik moet bij elke passage opnieuw verbinding maken terwijl ik de dag ervoor verbonden was
Ja, voor mij is het hetzelfde???.. Wordt vervolgd,]@+.
AR.
@coin37coin dat is wat ik hierboven heb uitgelegd, elke keer als ik op een mycad-link klik = verificatie... Of het nu van het forum is of van een myCad-menu, wat nog erger en vervelender is...
Hallo Coralie,
Om te weten, mijn tutorials zijn niet meer beschikbaar, waarom? of misschien verwijderd door degenen die ik op de site kan zien. … Wordt vervolgd...
…@+.
Hallo AR,
Het tutorialgedeelte wordt opnieuw gedaan, dus we hebben voorlopig alles verwijderd, maar ze komen terug zodra de nieuwe tutorial-tool beschikbaar is
Hallo Coralie,
Bedankt voor de informatie.
@+.
AR.
Het is veel soepeler dan voorheen en goed geoptimaliseerd
Proficiat aan het hele team!!
Hallo!
Het is onmogelijk om de " tickets " te vinden die in het verleden zijn geopend... Alleen " Aanvragen " zijn toegankelijk.
Vóór de nieuwe versie van de site was er differentiatie, maar alle ondersteuningsverzoeken bleven toegankelijk. Hoe doe je het nu?
Precies, hetzelfde gedrag meer ondersteuningsverzoek daterend van vóór november 2023.
Waarschijnlijk een link met de openstaande gegevens, zoals tutorials, zogenaamd bedoeld om een comeback te maken in een van deze 4.
Hallo;
In navolging van de vraag van @mtonoli_1 en de vraag van @Cyril_f , ben ik ook niet langer uitgeroepen tot beheerder.
Bovendien is er niemand meer onder mijn collega's, wat de verandering van status onhaalbaar maakt sinds " ik site ":
Bij Solidworks zullen we dit een cyclische redundantie noemen...
Wat betreft de oude " Tickets ", dezelfde observatie als @Silver_Surfer en @sbadenis , ik zie niets vóór 2023 (trouwens, er zijn maar 9 tickets zichtbaar).
Vriendelijke groeten.
Hoi allemaal
U heeft geen toegang meer tot uw oude tickets omdat we nieuwe technologie gebruiken voor uw ondersteuningsverzoeken. Onze technici hebben er echter toegang toe, dus u kunt hen vragen of u informatie nodig heeft over een oud supportticket.
Als u beheerder wilt worden, kunt u dit aanvragen via onze klantenservice op 09 69 322 223, zodat zij uw account binnen enkele minuten kunnen wijzigen!
Fijne dag!
Hallo
Ik ben hersteld als beheerder. Het lijkt me eerlijk dat niet alle gebruikers zijn overgezet naar het nieuwe platform.
Hallo;
Ik denk dat een klein tabblad voor het zoeken naar tekst welkom zou zijn in de categorie Tutorial van de MyCad-site:
En dan, is het echt nodig om een van de snelkoppelingen in " Kenniscentrum " te hebben die alleen filters in tutorials inschakelen?
Wat als u geen cookies op YouTube wilt accepteren?
Ik zou graag de opmerkingen van @Maclane horen.
Behalve dat ik persoonlijk liever zou hebben dat de filters lijken op het Amaz0n-model, in de vorm van schijnbare vakken:
Veel minder vervelend.
Ook met het huidige formaat kun je bijvoorbeeld niet zowel Solidworks als myCADtools in dezelfde zoekopdracht kiezen.