Tadam, myCAD van Visiativ krijgt een make-over!

Dank je wel @+.
OP.

Een beetje vervelend dat ik eerder niet had: ik moet bij elke passage opnieuw verbinding maken terwijl ik de dag ervoor verbonden was

3 likes

Ja, voor mij is het hetzelfde???.. Wordt vervolgd,]@+.
AR.

@coin37coin dat is wat ik hierboven heb uitgelegd, elke keer als ik op een mycad-link klik = verificatie... Of het nu van het forum is of van een myCad-menu, wat nog erger en vervelender is...

2 likes

@sbadenis de weergave van de 3DParts bibliotheek is hersteld

3 likes

Hallo Coralie,
Om te weten, mijn tutorials zijn niet meer beschikbaar, waarom? of misschien verwijderd door degenen die ik op de site kan zien. … Wordt vervolgd...
…@+.

1 like

Hallo AR,

Het tutorialgedeelte wordt opnieuw gedaan, dus we hebben voorlopig alles verwijderd, maar ze komen terug zodra de nieuwe tutorial-tool beschikbaar is :slight_smile:

2 likes

Hallo Coralie,
Bedankt voor de informatie.
@+.
AR.

Het is veel soepeler dan voorheen en goed geoptimaliseerd
Proficiat aan het hele team!!

3 likes

Hallo!

Het is onmogelijk om de " tickets " te vinden die in het verleden zijn geopend... Alleen " Aanvragen " zijn toegankelijk.
Vóór de nieuwe versie van de site was er differentiatie, maar alle ondersteuningsverzoeken bleven toegankelijk. Hoe doe je het nu?

1 like

Precies, hetzelfde gedrag meer ondersteuningsverzoek daterend van vóór november 2023.

1 like

Waarschijnlijk een link met de openstaande gegevens, zoals tutorials, zogenaamd bedoeld om een comeback te maken in een van deze 4.

2 likes

Hallo;

In navolging van de vraag van @mtonoli_1 en de vraag van @Cyril_f , ben ik ook niet langer uitgeroepen tot beheerder.
Bovendien is er niemand meer onder mijn collega's, wat de verandering van status onhaalbaar maakt sinds " ik site ":
image
Bij Solidworks zullen we dit een cyclische redundantie noemen... :sweat_smile:

Wat betreft de oude " Tickets ", dezelfde observatie als @Silver_Surfer en @sbadenis , ik zie niets vóór 2023 (trouwens, er zijn maar 9 tickets zichtbaar).

Vriendelijke groeten.

1 like

Hoi allemaal

U heeft geen toegang meer tot uw oude tickets omdat we nieuwe technologie gebruiken voor uw ondersteuningsverzoeken. Onze technici hebben er echter toegang toe, dus u kunt hen vragen of u informatie nodig heeft over een oud supportticket.

Als u beheerder wilt worden, kunt u dit aanvragen via onze klantenservice op 09 69 322 223, zodat zij uw account binnen enkele minuten kunnen wijzigen!

Fijne dag!

2 likes

Hallo

Ik ben hersteld als beheerder. Het lijkt me eerlijk dat niet alle gebruikers zijn overgezet naar het nieuwe platform.

1 like

Hallo;

Ik denk dat een klein tabblad voor het zoeken naar tekst welkom zou zijn in de categorie Tutorial van de MyCad-site:

En dan, is het echt nodig om een van de snelkoppelingen in " Kenniscentrum " te hebben die alleen filters in tutorials inschakelen?

Wat als u geen cookies op YouTube wilt accepteren?

1 like

Ik zou graag de opmerkingen van @Maclane horen.

Behalve dat ik persoonlijk liever zou hebben dat de filters lijken op het Amaz0n-model, in de vorm van schijnbare vakken:

Veel minder vervelend.

Ook met het huidige formaat kun je bijvoorbeeld niet zowel Solidworks als myCADtools in dezelfde zoekopdracht kiezen.

1 like

Geen @Sylk , Amaz0n-filters werken niet...

5 likes

Hallo Coralie,

Nog nieuws van het Tutorial gedeelte? Ik kan de tutorials die ik heb geschreven niet in handen krijgen...

Bij voorbaat dank.

1 like

Hallo Coralie,
Ik heb dezelfde vraag als " Sylver_Surfer ", ... Bedankt.
@+.
AR.