Tadam, myCAD van Visiativ krijgt een make-over!

Hallo

Het openen van het forum vanuit het portaal opent een nieuw tabblad, maar niet andersom. U moet eraan denken om de myCAD-knop van het forum zo te configureren dat de portal in een nieuw tabblad wordt geopend. Nou, als de leden het met me eens zijn.

1 like

Sorry, maar ik ga hier posten omdat ik niet meer kan in de VIP-lounge vanwege deze stomme beperking voor feedback:

:unamused:

Dus ik wilde deze feedback over het forum plaatsen:

De carrousel bovenaan de pagina met banners van verschillende hoogtes maakt de berichten jojo. Het is een beetje opluchtend.

1 like

Hallo @Sylk , de terugkeer van de detectie tussen de identificatie op het forum en de status verbonden met het myCAD-portaal zal tegen het einde van het jaar terug zijn

2 likes

Bedankt @mtonoli_1 voor je feedback. Met betrekking tot het deactiveren van een gebruiker merken we geen gebreken in de service op. Kun je via de chat contact opnemen met de ondersteuning om hen om een audit te vragen? Voor het omleidingsprobleem is er inderdaad een fout en we zullen dit zo snel mogelijk aanpassen. Excuses voor het ongemak.

1 like

@sbadenis zullen we de weergave van de 3DPartsCatalog-bibliotheek repareren. Wat betreft de " Visiativ " bibliotheek is een herontwerp noodzakelijk voordat we deze opnieuw aan u kunnen aanbieden. Het zal later dit jaar terugkeren @A_R

3 likes

Hallo aan het hele team en gefeliciteerd met deze nieuwe versie, aangenaam en vloeiend om te raadplegen. Succesvol ontwerp (ik moet zeggen dat in vergelijking met de oude!!) mist de donkere modus die ik waardeer op het forum en meer in het algemeen op alle apps die ik gebruik, maar ik weet dat het zal gebeuren.
En ondanks alle kleine bugs en onvolkomenheden weet ik dat er oplossingen zullen komen.
Laten we toegeeflijk zijn
Bedankt allemaal

4 likes

Dank je wel @+.
OP.

Een beetje vervelend dat ik eerder niet had: ik moet bij elke passage opnieuw verbinding maken terwijl ik de dag ervoor verbonden was

3 likes

Ja, voor mij is het hetzelfde???.. Wordt vervolgd,]@+.
AR.

@coin37coin dat is wat ik hierboven heb uitgelegd, elke keer als ik op een mycad-link klik = verificatie... Of het nu van het forum is of van een myCad-menu, wat nog erger en vervelender is...

2 likes

@sbadenis de weergave van de 3DParts bibliotheek is hersteld

3 likes