SolidWork 2D Editor Bestandsgrootte

Hallo

op een 32-bits XP-computer, een bestand. DWG (versie 2014) wordt gemaakt

als dit bestand met dezelfde versie op een 64-bits Seven-computer wordt geopend en vervolgens enigszins wordt gewijzigd en opgeslagen, wordt de grootte vermenigvuldigd met 4-5

Is dit normaal?

Hallo, door op te slaan, verandert het iets? Anders raad ik voor 2D echt DraftSight aan (gelijk aan Autocad maar gratis), die zeer compleet is.

Nee, we brengen niet eens een wijziging aan, alleen een selectie, dus het bestand wordt niet echt gewijzigd, maar wanneer we "opslaan als", is de grootte 4-5 keer het origineel.

Als ik dit abnormaal grote bestand met de XP-versie neem en hetzelfde opnieuw doe (selecteren en opslaan), gaat het terug naar een normale grootte.

Ik herhaal mijn voorstel, gebruik DraftSight!

http://www.3ds.com/fr/produits-et-services/draftsight/telecharger-draftsight/

De nieuwste versie is niet langer compatibel met XP, maar ik heb de nieuwste compatibele versie indien nodig, en het werkt goed op pc's in de werkplaats (stabiliteit, enz...).

Bedankt voor de informatie, maar de vraag is niet om de applicatie op dit moment te wijzigen, maar om te begrijpen waarom deze vergroting van het bestand onder een 74bits, is het gerelateerd aan deze omgeving?

3 likes

Ik heb hier geen informatie over gevonden, probeer het bij uw dealer te zien.

Onze dealer zou dit soort puur technische vragen kunnen beantwoorden....

Wij zijn niet de enigen die uw product onder XP en SEVEN gebruiken, kunt u mij dat vertellen?