Hallo Als ik een planbestand afsluit, sla ik mijn plannen op in PDF en DXF voor de vervaardiging van deze Voor hetzelfde plan is de PDF ongeveer 100KB en de DXF 1000KB. We willen graag de grootte van het DXF-bestand optimaliseren, als ik het bijvoorbeeld open met Draftsight en het opsla in DXF 2000/2002, halveert de bestandsgrootte, dus ik wilde weten of er geen eenvoudigere, geautomatiseerde methode was Ik voeg een bestand toe om te testen en een afbeelding van mijn opname-opties op solidworks Bedankt
minder dan 1MB voor een DXF is niet zwaar... Ik heb zojuist verzonden naar e-mail een bestand van 6,3 MB zonder pb ... Waarom zou je je bestandsgrootte willen verkleinen?
Ik wil inderdaad de grootte van de bestanden verkleinen omdat we onze onderaannemers e-mails sturen met veel shots van keer + 200 bestanden, vandaar het feit dat we tot het maximum willen beperken
Ik ben erin geslaagd om de grootte van mijn opname te verkleinen door mijn cartridge te vereenvoudigen door een afbeelding te verwijderen
Naar mijn mening optimaliseert de software met solidworks niet zo veel als echte 2D-software zoals draft sight of autocad, omdat ik met deze software de grootte kan verkleinen tot 100 kb of 10 keer minder met hetzelfde detail en dezelfde versie van DXF
Het zou te simpel zijn om te kunnen zippen en wetransfer, in feite worden de plannen rechtstreeks met een bestelling verzonden via onze erp, dus het maakt het ingewikkeld
Bedankt voor je bijdrage, ik denk dat mijn pb te wijten is aan het feit dat solidworks de bestandsgrootte niet optimaliseert zoals software die is gewijd aan 2D, zoals autocad of draftsight