Hallo, ik heb getapte gaten in een constructie gemaakt, maar op de tekening verschijnt alleen het gladde gat zonder weergave van het tapen...
Als ik de " thread representation"-annotaties in het frontaanzicht importeer, is het goed dat ze verschijnen, maar ze volgen niet in de dwarsdoorsnedeweergaven, noch in de verschillende weergaven (rechts, links...)…
Kun je me helpen???
Je moet door " Model object" gaan en dan het vakje " thread representation " aanvinken en alle relevante weergaven selecteren.
Het is al jarenlang gebruikelijk op SolidWorks dat threadrepresentaties niet automatisch van een assembly naar de tekening worden geïmporteerd.
Oké, heel erg bedankt...
Dan werkt het min of meer normaal...
Thread-annotaties zijn een van de meest buggy/willekeurige functies van SW.
Anders aarzel niet om de threadingfunctie in de 3D te " schudden ": een bewerking of zelfs een aanpassing van de 3D opnieuw te doen om SW te dwingen de annotatie opnieuw te maken.
Soms kun je de annotatie eindelijk op de 2D zien verschijnen.
Bedankt...
De threadprestaties zijn bij ons ook erg
Je kunt het zien in een van de beelden die niet altijd hetzelfde zijn
Om dit probleem op te lossen, wat niet altijd eenvoudig is
De weergaven hier zijn allemaal van hoge kwaliteit, maar mijn teleurgestelde " vandaag " weergave toont de threading niet
Als ik de weergave op lage kwaliteit zet, komt de draadlijn terug na het type, ik kan die niet veranderen.
Ook is de dikte van de draadstreek in alle mep die we doen dik in plaats van dun. Een kleiner kwaad, zien we, wat niet altijd makkelijk is