Taraudage M12

Hallo 

Ik heb een M12-schroefdraad gemaakt met de boorwizard en qd om de MEP te maken en om de draad te dimensioneren, heb ik de Ø10.5 en niet M12-classificatie en ik kan de schroefdraad van de draad op de MEP niet zien.

Hoe doe je dat?

taraudage_m12.pdf

Heeft u in de Wizard Boren de volgende opties geselecteerd? (zie afbeelding)

screenshot499.jpg

De tapfunctie in de boorfunctie wordt niet willekeurig gewist?

Ja Benoit

sans_titre.png

Hallo

invoegen=> Sjabloonobject

En daar kunnen we de draadrepresentaties invoegen

bijgevoegd is de Europarlementariër 

Vergadering1.slddrw

De tekening zonder het onderdeel of de onderdelen en/of de samenstelling(en). Het is een beetje als een krant zonder artikelen. We hebben het papier, maar niet de informatie.

1 like

heel remrem 

Ik sluit ook de PCE bij

montage1.sldasm

In welke omgeving doe je het?

Een multi-body onderdeel of een assemblage? Het ziet eruit als een piercingfunctie die niet op een lichaam wordt toegepast!

2 likes

Voor mij @Benoit mijn vinger erop leggen, zijn niet alle componenten geselecteerd

Benoit is een assemblage en het boren wordt op deze assemblage toegepast (het boort de 2 delen)

bloc_inf.sldprt

Het plan van de scheepshelling

cale.sldprt

Welke versie van solide?

en ik denk dat je je bewerking niet correct uitvoert, voor mij is het 22-gat nutteloos, je hoeft niet voor te boren om een tap op Solidworks te doen, je zou je 4 gaten direct moeten plaatsen en dan de verzinkingen moeten doen.

Ik weet niet of ik in de juiste zit, want ik heb problemen met het toewijzen van uw onderdelen in de assemblage onder SLD 2014.