Dotykając

Witam

Jestem nowy w solidworks

Utworzyłem gwinty za pomocą asystenta wiercenia, ale nie mogę sprawić, by gwinty się pojawiły, zwłaszcza, że na rysunku widać tylko średnicę bez reprezentacji gwintu.

Czy ktoś mógłby mi pomóc? Myślę, że to tylko pole do sprawdzenia, ale nie wiem, które.

Chrześcijanin

Witam

Zwykle odbywa się to automatycznie! Czy może Pan/Pani wysłać swoją pracę do Parlamentu Europejskiego?

Podczas tworzenia funkcji; Czy sprawdziłeś reprezentację gwintu???

representation_filetage.png
3 polubienia

Witam

Aby zobaczyć gwinty gwintów pojawiające się na MEP, musisz wykonać Insert=> obiekcie modelu, a następnie wybrać reprezentacje gwintu z adnotacji.

Fred

1 polubienie

Witam

Rozwiązałem swój problem, zapomniałem sprawdzić reprezentację wątku.

Dziękuję cobra427

Propozycja Fredericka jest interesująca, ponieważ rzeczywiście istnieją dwa pojęcia reprezentacji nici

-Ten zaproponowany przez @ACcobra (którego pozdrawiam) i który odpowiada klasycznemu przedstawieniu gwintu na rysunku przez bardzo długi czas, ale tutaj w 3D z jego następstwem reprezentacji w MEP.

Tyle tylko, że w Solidworks jest pułapka, żeby nie powiedzieć bardzo duża kuriozum. Na obrazie podanym jako przykład przez ACcobra jest to prosty gwint rurowy, a nie na przykład gwint M6, ale w przykładzie skok gazowy G3/8.

Jeśli chcesz na przykład zrobić prawdziwy gwint M6, musisz to zrobić inaczej. Ale jeśli wykonujesz gwintowanie za pomocą narzędzia wspomagającego wiercenie, cóż, reprezentacja gwintowania nie pojawia się w 3D  (osobiście nie znalazłem, jak wyświetlić adnotację, chociaż jest to możliwe do spawania) w 3D: stąd zainteresowanie tym, co proponuje Frédéric, jeśli absolutnie chcesz pokazać w 3D, że można to zrobić Jest gwint, a nie gładki otwór.