Onderzoek documentaire database van technische technieken. Ik heb al een basis, maar ik mis nog veel. ex B5420
Technieken van de ingenieurs het is een betaalde basis. Ik denk niet dat iemand je de documenten zo zal sturen... Vooral omdat ik niet zeker weet of het legaal is.
Daarna hebben sommige scholen accounts voor hun studenten. Als je met hen samenwerkt voor een project, stage, ... En dat het om waterdichting gaat, het zou logisch zijn dat ze dit soort documenten gaan halen....
Hallo David, ik zou in het bezit zijn van dit document, maar ik weet niet of ik het recht heb om het aan u te verstrekken :/
Bericht aan de gemeenschap...
Hallo
Je kunt het proberen met deze link in Remote Access, maar ik weet niet of het betaald is of niet.
http://bibliotheque.cnam.fr/thematiques/ressources-numeriques-en-informatique-sciences-et-techniques-de-l-ingenieur-555153.kjsp
Cdt
Fred
Er zijn inderdaad kosten aan verbonden en zoals elk medium zijn kopieën illegaal. Maar net als CAD-software en voor persoonlijke trainingsbehoeften, denk ik niet dat iemand me kwaad zal doen. Bovendien hebben scholen tegenwoordig steeds meer open toegang tot deze gegevens. Catia, solidworks, proe of creo licentie en documentaire bronnen zoals technisch ingenieur http://scd.docinsa.insa-lyon.fr/cafedoc-les-techniques-de-lingenieur-0
De legaliteit is niet om financieel te profiteren, denk ik.
Voor CAD-software betalen scholen voor een speciale studentenlicentie. Het is goedkoper, geeft recht op minder dingen... Maar het betaalt nog steeds!
Wat je vraagt is piraterij, zoals eigenlijk voor films. Het is wijdverbreid op internet, veel mensen doen het... Maar het blijft illegaal
Je gaat niet naar je kruidenier en zegt tegen hem: "Ik neem 3 tomaten van je aan, maar betaal er niet voor. Waarlijk, het is niet om er misbruik van te maken." Nou, het is natuurlijk hetzelfde;)
Edit: Het ergste van dit alles is dat je het zelf zegt aan het begin "alle kopieën zijn illegaal". Je neemt dus niet alleen het risico... Maar dat geldt ook voor de persoon die u de kopie verstrekt! En ik denk niet dat het erg leuk is om mensen te vragen om illegaal te gaan.
Scholen betalen (zeer) veel geld om toegang te krijgen tot verschillende bronnen zoals technische technieken. Ze geven gratis toegang aan hun studenten en docenten/onderzoekers, maar daar werd in het begin voor betaald. Het is niet gratis
Scholen betalen een hoge prijs? Ik denk dat ze veel minder betalen dan een particulier bedrijf! Aan de andere kant hebben ze onbeperkte toegang! Het maakt deel uit van het communicatiebudget om studenten aan te trekken, potentiële toekomstige kopers van deze dienst. Net als CAD-onderwijslicenties...
Ik herinner me dat op de technische school een hele klas het werk deelde om alle inhoud in PDF op dvd's te extraheren. Mythe of realiteit, ik weet niet of ze daarin zijn geslaagd!
Maar als je wilt ruilen, doe het dan in PM, het zal hier geen controverse in het openbaar veroorzaken;)