Hallo!Ik zou graag willen weten of je alle hoogtes van de niveaus moet plaatsen. Dat wil zeggen niveaus van de platen, vloer, vergeten nok ..... ENZ?
Fijne dag
Hallo!Ik zou graag willen weten of je alle hoogtes van de niveaus moet plaatsen. Dat wil zeggen niveaus van de platen, vloer, vergeten nok ..... ENZ?
Fijne dag
Hallo
Ik denk dat we voor meer precisie zoveel mogelijk informatie moeten aangeven.
Hallo
Nee, je moet de hoofdniveaus ongelijk plaatsen, anders wordt het een veel te dicht gaas!
Voor de Lange Pan komen de rijen overeen met de lengte van de overspanningen, d.w.z. de afstand tussen de notenbalken.
Voor het rondsel plaatsen we de uiteinden van de overspanning, het midden; Soms de tussenliggende banen als we van plan zijn om paaltjes te plaatsen bijvoorbeeld.
Voor de verhoging moeten alleen de hoofdverdiepingen worden aangegeven; in tegenstelling tot de bestanden (LongPan en Pignon zijn relatief), zijn wij absoluut in de definitie van de elevatie. Een voorbeeld:
-200,0,3000,6000,7200
-200 komt overeen met de onderkant van de fundering
0 begane grond
3000 de verdieping van de 1e verdieping
6000 het niveau van de Entrit
7200 De rondsel nok
Dit gaas is het algemene skelet van de metalen constructie, waar de kolommen en dragende balken passeren.
Alle details worden lokaal gedaan door bibliotheekelementen en zijn niet opgenomen in de mesh.
In afwachting van andere vragen over het onderwerp....
; °)-