Update 2019 downloaden

Hallo

Nu het einde van het onderhoudscontract nadert, wil ik graag de 2019 SP4 update downloaden.

De link om het te downloaden is goed, maar het weigert me omdat het niet is geregistreerd; toch ben ik goed in mijn rekening.

Als ik op de link tik, zegt hij me : "Subscription Service contract".

Dus ik klik erop om naar mijn klantenportaal te gaan, maar er wordt niets weergegeven.

Bij voorbaat dank voor uw hulp,

En door met de rechtermuisknop op het icoontje in de balk rechtsonder in het scherm te klikken?

Door te kiezen voor "controleer de beschikbaarheid van updates", hoe ziet het eruit.

Van daaruit kunt u alleen uploaden voor uw computer of om later te delen.

3 likes

Na het openen van "controleren op updates" verschijnt er gedurende een zeer korte tijd een venster dat onmiddellijk wordt gesloten.

Net genoeg tijd om installatiemanager 2017 in de lead te zien en in het midden de start van de installatiemanager en dan het gordijn.

Hallo

Heb je gecontroleerd of de link naar de externe server nog steeds de juiste is. Het enige wat je hoeft te doen is het adres van je provider wijzigen en boem, het wordt gewafeld.

Een ander punt om te controleren als u 2017 ziet verschijnen, het herinnert u aan het feit dat u meerdere SW-instanties op uw HDD zou hebben (er zouden bijvoorbeeld verschillende versies naast elkaar bestaan op uw HDD uit 2017, 2018, enz....)

Een kleine tip voordat u van versie verandert, vergeet niet uw SWsetting_xxx_.sldreg op te slaan om al uw aanpassingen te behouden.

Vriendelijke groeten

PS: als je recht hebt op de 2019-versie, moet je provider de PB ondersteunen.     :-)

2 likes