SolidWorks 2014 SP3.0 downloaden

Hoi allemaal

Ik heb een probleem met het downloaden van SolidWorks 2014 SP3 :

Ik heb de Setup gedownload van de SolidWorks-website en ik kies " Alleen downloaden " omdat ik een administratieve afbeelding wil maken, maar ook omdat ik alle bestanden beschikbaar wil hebben.

In de downloadopties heb ik alles uitgeschakeld, maar toen ik de download startte, heb ik het bericht als bijlage geplaatst, waarin me wordt gevraagd om producten te deselecteren, terwijl ik op geen enkel moment producten kan deselecteren !

Enig idee?

erreur_instal_sp3.png

En direct downloaden via Windows?

Controleer de beschikbaarheid van updates en controleer het administratieve image?

1 like

Bij het downloaden via Windows moet je de bestanden 1 voor 1 nemen...

Ik wil dat de bestanden een administratief beeld creëren, maar ook dat ik de bestanden heb!

Hallo Lucas,

wanneer u het installatiebestand downloadt, is het slechts een installatiebestand, dus als ik uw vraag goed begrijp, is het tijdens de installatie dat dit bericht verschijnt?

Zelfs de foutmelding is niet te begrijpen.

Heb je de mogelijkheid om tijdens de installatie te updaten?

om je te lezen.

1 like

Ja, ik voer het installatiebestand uit:

In de eerste stap kies ik voor alleen bestanden downloaden.

En dan heb ik geen opties om te kiezen welke producten ik wil downloaden, maar ik heb de fout aan de vraag gekoppeld!

Wat betreft de beschikbare opties, ik heb alleen de opties bijgevoegd: geen "update-optie tijdens installatie".

install_sp3.jpg

Hallo Lucas,

Misschien lost een telefoontje naar de SolidWorks-hotline uw probleem op?

Nu, ik ben droog over het onderwerp, sorry.

Fijne dag.

1 like

Dat is wat ik van plan was te doen, maar ik heb niet echt haast, dus ik stelde de vraag hier om te zien of iemand met het probleem te maken had gehad.

Toch bedankt @echaumet.

Hallo Lucas,

Hier zijn de SP3-bestanden voor een x64 Windows:http://www.partage-fichiers.com/upload/bhe1rnfy
Bestand  Grootte : 185.71 MB
Gebruiker : 5rtus6n4
Wachtwoord   : ihvthbch

In de hoop dat ik je heb geholpen...

1 like

Bedankt, maar ik heb het installatiebestand zoals ik in de vraag heb aangegeven: het is bij het starten van de installatie dat het niet werkt!

Ik heb de 7,2 GB nodig !

Hallo

Het is het installatiebestand dat bepaalt wat u downloadt. 

Wanneer u de update bijwerkt, wordt er een installatiebestand verzonden waarmee het minimale onderdeel, het servicepack, wordt gedownload.

Als je alle bestanden van 7 GB wilt, kan ik alleen de handmatige download daarvoor vinden.

Ik kon geen link vinden voor "de dvd-rom"

Als het zo is, nodig ik mijn verkoper uit voor een barbecue in ruil voor de dvd lol.

Ik denk dat uw leverancier de enige moet zijn die u een administratief beeld kan sturen. maar ik kan het mis hebben.

1 like

anders:

https://forum.solidworks.com/community/administration/blog/tags/installation_manager

Ze zeggen dat je een admin-afbeelding moet selecteren

Maar meestal selecteer ik " alleen downloaden " en ik heb nog nooit een probleem gehad ! Zie bijgevoegde afbeelding.

Ik krijg de bestanden zoals op de DVD en ik kan mijn administratieve image achteraf doen, maar ik heb nog steeds de administratieve bestanden (voor de PDMWorks server etc.) die ik niet in de administratieve image wil!

gestionnaire_sw2014sp3.jpg

Is het veranderd sinds de laatste pakketten?

Tenzij ik een andere manipulatie heb gedaan, lijkt het...

Ik ga de hotline bellen.

En door alle bestanden handmatig te downloaden?

Zie bijgevoegde afbeelding

dl.png
1 like

Zo krijg je een standaard lijst, waarvan ik een deel bijvoeg

Is dat wat je wilt?

liste.png
1 like

Als ik je eerste bericht goed heb begrepen, @Bart je stelde hetzelfde voor:

Maar het één voor één downloaden van de bestanden is vervelend... Vroeger kon je met de downloadmanager alles tegelijk downloaden, maar deze keer wil het dat niet!

1 like

Daarom heb ik je een lijst aangeboden om te downloaden.

Je kon de elementen kiezen die je wilde, en ze downloaden zoals je wilde =)

Als er een bug is op dit niveau, zie ik, behalve contact opnemen met Solidworks of het doornemen van mijn methode, niets anders.

Veel succes!

1 like

Ten slotte moest ik de installatie downloaden op een andere pc die geen SolidWorks heeft (of je moet SolidWorks op de computer verwijderen), maar geen andere mogelijke oplossing als je een administratieve image hebt geïnstalleerd en de bestanden in bulk wilt hebben. Dank u allen.