Ik heb een probleem met het downloaden van SolidWorks 2014 SP3 :
Ik heb de Setup gedownload van de SolidWorks-website en ik kies " Alleen downloaden " omdat ik een administratieve afbeelding wil maken, maar ook omdat ik alle bestanden beschikbaar wil hebben.
In de downloadopties heb ik alles uitgeschakeld, maar toen ik de download startte, heb ik het bericht als bijlage geplaatst, waarin me wordt gevraagd om producten te deselecteren, terwijl ik op geen enkel moment producten kan deselecteren !
wanneer u het installatiebestand downloadt, is het slechts een installatiebestand, dus als ik uw vraag goed begrijp, is het tijdens de installatie dat dit bericht verschijnt?
Zelfs de foutmelding is niet te begrijpen.
Heb je de mogelijkheid om tijdens de installatie te updaten?
Maar meestal selecteer ik " alleen downloaden " en ik heb nog nooit een probleem gehad ! Zie bijgevoegde afbeelding.
Ik krijg de bestanden zoals op de DVD en ik kan mijn administratieve image achteraf doen, maar ik heb nog steeds de administratieve bestanden (voor de PDMWorks server etc.) die ik niet in de administratieve image wil!
Als ik je eerste bericht goed heb begrepen, @Bart je stelde hetzelfde voor:
Maar het één voor één downloaden van de bestanden is vervelend... Vroeger kon je met de downloadmanager alles tegelijk downloaden, maar deze keer wil het dat niet!
Ten slotte moest ik de installatie downloaden op een andere pc die geen SolidWorks heeft (of je moet SolidWorks op de computer verwijderen), maar geen andere mogelijke oplossing als je een administratieve image hebt geïnstalleerd en de bestanden in bulk wilt hebben. Dank u allen.