SW Downloaden

Ik heb altijd een probleem als ik een SolidWorks-versie download,

Hier is het bericht:

Ik kan niet in één keer downloaden.

Ik vroeg de IT-afdeling bij ons thuis: geen proxyserver geïnstalleerd of zelfs blokkeren bij het downloaden

Een idee over het probleem, of een tip, ik ben er helemaal voor....

Deze melding krijg ik soms als ik mijn werkplekken opnieuw installeer.

Maar onze school heeft een zeer lage doorstroming.

1 like

Hallo, probeer in te loggen en het installatieprogramma rechtstreeks in uw klantenzone te downloaden. (zie link)

https://login.solidworks.com/nidp/idff/sso?id=cpenglish&sid=0&option=credential&sid=0&target=https://customerportal.solidworks.com/eservice_fra/start.swe?SWECmd=Login&SWEPL=1&SRN=&SWETS=1267144948839

Succes

Hallo

Ik had net het probleem voor sw 2016 sp5, het downloadt een bestand en dan loopt het vast. Ik heb x keer opnieuw geklikt totdat het opnieuw is opgestart, het downloadt, het blokkeert, je klikt opnieuw ect  ........

Moge de kracht met je zijn.

2 likes

Als ik dit probleem heb, download ik het rechtstreeks op het officiële portaal en met Mozilla Firefox, omdat je downloads kunt hervatten die zijn geblokkeerd... Je kunt een gratis draagbare versie vinden op hun site... het stelt je in staat om het te hebben zonder installatie;)

1 like

@Obi Wan,

Is het voor de SW2016 SP5.0!!

Ik ben 's ochtends met downloaden begonnen, 's avonds is het goed. Maar je moet kijken om de download opnieuw te starten wanneer deze vastloopt. Soms klikte ik misschien wel 20 keer voordat het weer begon.

Ik heb SW2016 op een werkstation geïnstalleerd, maar ik krijg een bericht met de vraag om de solidnetwork-licentie te upgraden. Ik heb contact opgenomen met de hotline, ik wacht.

Moge de kracht met je zijn.

SolidnetWork upgraden.... !!

Zat je al in SW2016 met een lagere SP?

nee Ik heb direct geïnstalleerd met SP5, ik kan het mis hebben, maar het lijkt mij dat het mogelijk is?

Moge de kracht met je zijn

sw2016.jpg

Ik begrijp het beter.

Als u de versie (SW2015 naar SW2016) wijzigt, bent u verplicht voordat u uw SW SolidNetworks wijzigt.

ondanks alles kun je met een SolidNetWorks van SW2016 een SW2015 laten werken, maar niet andersom.