Sjabloon plan solidworks

Hoi allemaal.
Probleem: Ik heb 2D-plannen met twee verschillende vellen: de cartridge blijft hetzelfde, maar er zijn verschillende annotaties op de twee vellen.
Ik heb een sjabloon gemaakt van de twee pagina's, maar helaas, als ik opsla, is er maar één van de vellen.
Is het mogelijk om een sjabloon voor een achtergrondplan te maken met de twee bladen?
Bedankt

Hallo

In feite moeten we 2 dingen onderscheiden: het model (drwdot) en de basemap (slddrt).
De basiskaart is opgenomen in het sjabloon.

Dus als je 2 pagina's wilt, elk met verschillende informatie, moet je 2 basiskaarten maken, elk met een specifieke naam.

Door de vraag te herlezen, die ik niet heb getest, is het mogelijk dat een sjabloon slechts één basispagina toestaat en dat je de tweede achtergrond achteraf moet invoegen. Maar dit verbaast me een beetje (controleer in de sjabloonboom dat de achtergrond van elke pagina een andere naam heeft).

4 likes

Hallo

Probeer deze te zien door met de rechtermuisknop op de bladtab te klikken en vervolgens op Eigenschappen...
Verwijder het vinkje in dit vakje

3 likes

Als het werkt, maak dan een neptekening en verwijder het vinkje uit het vakje, verwijder vervolgens een tabblad en sla uw basiskaartsjabloon op voor de volgende.

2 likes

Dank u beiden.
Uiteindelijk heb ik 2 verschillende achtergrondplannen gemaakt en die zal ik handmatig aan elk plan toevoegen.