Verwerkingstijd SheetMetalManufacturing

Hallo allemaal,

Nieuw in het gebruik van de MyCadTools-tools en het uitvoeren van veel DXF/DWG-output voor lasersnijden, gebruik ik de SheetMetalManufacturing-tools regelmatig.

De latentietijd is erg lang voor multibodies, meer dan 24 uur voor een kamer met 150 bodies.
Heeft u oplossingen om de snelheid van uitvoering te optimaliseren?

Kunt u een voorbeeldbestand bijvoegen?

Bijgevoegd vindt u de wetransfer-links: WeTransfer - Verstuur grote bestanden en deel foto's online - Tot 2 GB gratis

Hallo Etienne_POIRIER,

Probeer eens " Batchconverter " die u kunt vinden in " MyCadTools ",
Het zou het moeten doen.
Hou ons op de hoogte.
@+.
AR.

Hallo

Ik zie niet in hoe het mogelijk is om ze te laten ontwikkelen met Batchconverter? Kunt u mij inlichten?

Hallo

Kunt u mij de exportconfiguratie vertellen van de weergaven die u gebruikt in SheetMetalManufacturing.

Helaas, als u ervoor kiest om een body-view in hetzelfde bestand te maken, neemt de tijd toe elke keer dat een view automatisch wordt toegevoegd in SOLIDWORKS.
Maar dit is een probleem met de werking van SOLIDWORKS. Als je dit handmatig doet in SOLIDWORKS, voeg dan X views toe aan hetzelfde bestand, de verwerking zal bij elke nieuwe view steeds langer duren.

Probeer de weergaven misschien anders te groeperen met andere exportopties:

Wat BatchConverter betreft, kunt u inderdaad DXF/DWG exporteren met minder opties dan op SheetMetalManufacturing.

U hoeft alleen maar het DWG/DXF-formaat te controleren en de opties in te stellen:

image

image

Oprecht

Hallo

Bedankt voor de info van de BatchConverter, helaas zet het niet de hoeveelheid, de dikte enz. dus niet interessant voor ons, bovendien zal ik voor het plaatwerk proberen te scheiden op dikte.
Dit zijn onze parameters:

Trouwens, weet je dat het aanbrengen van een laag op de geometrie de fiets kan vertragen?

Bedankt

Vriendelijke groeten.

Hallo

Ja, het kan een beetje van invloed zijn, maar ik denk dat het grootste probleem het feit is dat het op hetzelfde bestand wordt gegroepeerd.

Vriendelijke groeten

2 likes

Ik heb zojuist de bijlage geopend
Van mijn kant zet ik niet zoveel lichamen in een enkel bestand, het is niet bedoeld voor, het kan crashen
Je moet een assemblage maken met onderdelen erin, het zal de plannen verlichten

Zodra je een wijziging moet aanbrengen, moet je het hele onderdeel opnieuw bewerken, wat te complex is
Ik beperk me tot een paar gelaste onderdelen

Geloof me, je bespaart tijd door het weer in elkaar te zetten voor de toekomst

2 likes