Pengat

Hallo

Hoe doe je een insteekpen op solidworks

Welk hulpmiddel of supplement moeten we gebruiken?

Bedankt

Hallo

Welke versie gebruik je?? Je moet de extrusies gebruiken om ze te maken. Verwijderen van materiaal voor de insteekmachine en toevoeging voor de pen. We laten een set van 2 tot 5 tienden over, afhankelijk van de dikte.

4 likes

Om pen-en-gat te maken

Naar mijn mening, aangezien uw verzoek bestaat uit het maken van meerdere en verschillende maten,

Doe zoals op de router 

Maak ijzeren schetsen en bewaar ze in het geheugen voor een bibliotheek 

En om een goede plaatsing te hebben, maakt u een as dus maak uw stuk hout door de neutrale vezel met een extrusie aan elke kant 

In het begin verlies je wat tijd, maar daarna wat een tijdsbesparing

Hetzelfde geldt voor uw houtsecties, u kunt door een sectiebibliotheek gaan

kortom, dit is hoe ik te werk ga

@+

3 likes

Hallo

Dank u voor uw antwoorden

Dit is wat ik al doe, maar ik heb al bestanden ontvangen die een pen-insteekfunctie hebben.

Zo niet, heb je al een functiebibliotheek gemaakt?

Bedankt

cx_doc001981497.sldprt

Als je al een bestand met deze tools hebt ontvangen, kijk dan in de SW-opties

maar ik naar mijn weten op standaard pro of premium onbekend

misschien met een SWOOD adim

@+

Ik zag net dat het een nieuwe optie is in SW 2018 voor plaatwerk

Zie pagina link

http://www.lynkoa.com/actualites/solidworks/solidworks-world-2017-jour-3-nouvelles-fonctionnalit%C3%A9s-solidworks-2018-nouveau

@+

3 likes

Bedankt

1 like

Dank u is niet het antwoord op het gestelde probleem

Zorg er dus, indien mogelijk, voor dat het antwoord dat deze vraag het meest beantwoordt, wordt gedefinieerd als het beste antwoord

dus -1

@+;-(

4 likes

Je moet de persoon valideren die je heeft geholpen het antwoord te vinden en NEE JEZELF VALIDEREN ZONDER ENIGE INDICATIE TE GEVEN VAN HOE JE HET PROBLEEM HEBT OPGELOST...

Als je deze functie in een Solidworks-onderdeel hebt, komt dat omdat het uit 2017 komt, want tijdens de bètatests heb ik deze functie kunnen testen. Of je hebt ook 2017 of je zit in 2016 sp5. Want deze opent in 2017...

1 like

Hallo

Ik ben zo vrij om mij eraan te herinneren, want zoals mijn collega's zeggen, dankjewel is geen oplossing. Er zijn mensen die tijd besteden aan het helpen van anderen. Het minimum is om hen het beste antwoord te geven. Want in de eerste plaats geeft het betekenis aan de functie en bovendien beloont het de geleverde inspanningen.

Dus wie heeft je het meest geholpen????????.

2 likes