Ik ben op zoek naar een plaatwerkonderdeel om in laser te snijden, tot nu toe geen probleem ;-).
Ik zou graag Japanse letters willen kunnen uitknippen, d.w.z. er woorden in het Japans op schrijven, ik heb het geprobeerd met lettertypen, maar het blijft tekst in het Frans. Ik heb al de symbolen die ik in .png afbeeldingen wil. Ik voeg als voorbeeld het soort dingen toe dat ik wil doen, maar verticaal geschreven op de "Japanse" manier.
Anders is de afbeelding die je daar hebt (als de tekst goed is), geef je het door in SW met een omtrekdetectie en SW zal het omzetten in een schets, of via een andere software zoals adobe of Inkskape om uit de DXF te komen ...
Met een beetje onderzoek heb ik deze site gebruikt: https://www.google.fr/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=translate+name+en+japanese&revid=1507809464
Om de woorden met het juiste handschrift te vinden, en met de Sketch Text-tool, gebruik ik het lettertype "@Meiryo" dat ik via Excel heb gevonden en plaats ik mijn tekst verticaal. om horizontaal te schrijven moet je "Meiryo" nemen.