Texturen in een EASM voor draagbare edrawing (Android)

Hallo

Ik heb een assemblage waarop ik verschillende texturen heb toegepast, waarvan sommige afkomstig zijn van de basisskins van Solidworks, waarvan sommige afbeeldingen zijn die op gezichten zijn toegepast.

Alles gaat goed op Solidworks, maar bij het openen van het bestand op een Android-tablet via de Edrawing-applicatie, merk ik dat al deze texturen ongeveer 45° zijn gedraaid.

Wanneer ik dit bestand open op de Edrawing pc-versie, worden de texturen vervangen door een effen kleur, maar het is echt de draagbare versie die me interesseert, het is altijd interessant om toegang te hebben tot je model als je ter plaatse bent.

Is iemand dit probleem ooit tegengekomen, en zo ja, heb je het kunnen oplossen?

Bij voorbaat dank.

Voor de effen kleuren, ja. En het is een gebrek aan middelen dat er voor mij de oorzaak van is

Heb je geprobeerd een 3D-pdf te maken? Het kan je texturen meer bevriezen en je kunt je altijd omdraaien

(Opslaan als=> PDF-type => vink het vakje "opslaan als PDF3D" aan)

1 like

Hallo en bedankt voor je antwoord.

Ik heb een 3D-PDF gegenereerd en zoals ik me meende te herinneren, volgen de texturen niet met dit soort formaat, ze worden vervangen door een grijs oppervlak.

Ik probeerde een EASM met een ander eenvoudiger 3D-model en daar volgden alle texturen zonder problemen, maar ik paste alleen texturen toe op eenvoudige gezichten... Ik zal wat tests doen om te proberen te begrijpen,  misschien kan het niet omgaan met texturen die rechtstreeks op lichamen, onderdelen of complexe oppervlakken worden aangebracht.

Als iemand een ander idee heeft, ben ik er helemaal voor.