Nou, na de Beaujolais Nouveau komt hier de Lynkoa Nouveau

Nou, de nieuwe look en vooral de visuele ondersteuning in de 5 belangrijkste categorieën van belang

Er is nog steeds een klein bugje, de tekst is over elkaar heen gelegd  ;-)

Nova is losgelaten, hij raakt de korst als ik het zo durf te zeggen.  Hij is nog steeds een beetje gelobotomiseerd in deze antwoorden maar ach, hij is als een hond naar wie je de bal gooit, hij komt de hele tijd terug ;-)

Vriendelijke groeten

6 likes

Een leuke site om te finetunen:)

Als ik een vraag heb en op forum klik om terug te gaan naar de hele lijst, word ik geconfronteerd met een 404-fout. Door terug te gaan naar de receptie van de site, is het probleem opgelost.

4 likes

Zelfde opmerkingen als @Zozo_mp ...  En Nova die losgelaten is, is erg zwak, ik heb het gevoel dat hij me snel zal opblazen om terug te komen bij elke verversing of paginawijziging...

Vriendelijke groeten

5 likes

Goedenavond @Rpicard 

Niet gemakkelijk om een 404-fout te vinden blijkbaar

https://www.google.com/search?q=erreur+404&tbm=isch&ved=2ahUKEwjNhNvT7PvvAhXN1-AKHRhKCAEQ2-cCegQIABAA&oq=erreur+404&gs_lcp=CgNpbWcQARgBMgQIABBDMgIIADICCAAyAggAMgIIADICCAAyAggAMgIIADICCAAyAggAOgYIABAIEB46BAgAEBhQqesDWNH0A2DehgRoAHAAeACAAWiIAYgEkgEDNi4xmAEAoAEBqgELZ3dzLXdpei1pbWfAAQE&sclient=img&ei=s-J1YI3fO82vgweYlKEI&bih=1292&biw=2423&client=firefox-b-d

3 likes

Wat voor Nova vervelend is, is de grootte van het raam om leegte weer te geven...

1 like