Tips: Stabiliteit verbeteren

Hallo gemeenschap,

Ik dacht er niet aan om er eerder over te praten omdat ik ze al gebruikte vóór SolidWorks, dus ik heb ze nooit kunnen vergelijken, maar het is heel goed mogelijk dat het de stabiliteit van SolidWorks zal verbeteren.

Ik stel voor dat je gewoon de NVidia " Studio Ready  " drivers installeert in plaats van de " Game Ready " drivers.

Laat het ons weten als u verbeteringen ziet.

Van mijn kant lijkt het mij dat SW vrij erg stabiel is in vergelijking met wat ik kan lezen. Uiteindelijk crasht hij heel weinig. Misschien is het gewoon dat ik de " juiste " functies niet gebruik, degene die crashes veroorzaken, misschien speelt de driver.

Hallo

Dus normaal gesproken Quadro/RTX, WHQL, DCH-stuurprogramma's (te zien afhankelijk van de positie).
En indien mogelijk geteste en gevalideerde versie op de website van SW Hardware Certification (solidworks.com)
De rest is een beetje een loterij.

2 likes

Bovenal moet je voorzichtig zijn als de chauffeur is gecertificeerd door Solidworks. De laatste driver is niet altijd de beste voor SW.
Door naar SW RX te gaan op diagnostiek, mogelijkheid om de meest geschikte driver te downloaden (de laatste gecertificeerd voor SW)

4 likes

Persoonlijk ga ik via de Solidworks-site voor de gecertificeerde driver, ik download deze en na installatie vertelt SolidWorks me dat de driver niet gecertificeerd is.
AhAh een grap

Idem, maar niet permanent. Van tijd tot tijd laat het me incompatibel zien bij het starten van SW, ik vraag me af of het niet te maken heeft met het internettoegangsprobleem dat Solidworks Rx weergeeft