Loterij tot 30 juli: laten we samen de 100.000 leden vieren die zich op het myCAD by Visiatv-platform hebben verzameld!

En nee, je droomt niet, we naderen snel de 100.000 leden op het myCAD by Visiatv-platform! :heart_eyes:

Wat een genot om zoveel CAD-enthousiastelingen op het myCAD-platform te hebben! :dizzy:

Al 10 jaar is het myCAD-platform het ontmoetingspunt voor gebruikers van technische oplossingen. Er werden meer dan 12.000 CAD-vragen gesteld en meer dan 80.000 antwoorden werden toegevoegd door leden van de gemeenschap, goed gedaan! Deze prachtige gemeenschap zet solidariteit, wederzijdse hulp, professionaliteit in de schijnwerpers en bewijst eens te meer dat de wereld van de industrie een grote familie van enthousiastelingen is :muscle:

Dus een grote dank aan jou, of je nu al 10 jaar of een paar maanden deel uitmaakt van de community, voor het laten groeien van deze prachtige community van 3D-ontwerpers.

De 100.000 leden zullen in minder dan een maand worden verzameld, dus we rekenen erop dat u zoveel mogelijk van uw collega's registreert en er om u heen over praat!! :speech_balloon:

EN NATUURLIJK OM TE VIEREN: CADEAUTJES! :gift:

We houden een loterij! Om dit te doen, is niets eenvoudiger:

1. Doe mee aan de online enquête (er zijn alleen grappige vragen, dat beloof ik)
  2. Verstuur uw enquête met alle ingevulde reacties
  3. Probeer getekend te worden op 30 juli 2023

De 1e getrokken persoon wint een reis naar Rome voor 2 personen (2 nachten) :earth_africa:
De 2e en 3e getekende persoon winnen elk een Razer Basilik V3 aanpasbare RGB-gamingmuis - Razer Basilisk V3 | Razer Frankrijk

Je hebt tot 30 juli, en tot dan wachten we op de laatste leden om 100.000 CAD-experts op myCAD te bereiken!

DOE MEE AAN DE ENQUÊTE

Veel succes allemaal, Coralie :slight_smile:

1 like

Proficiat aan @laura.maraval voor de eerste deelname!! :star_struck:

2 likes

Feit.
Nu maak ik de koffer en de vertaler Frans/Italiaans klaar :rofl:

2 likes

Feit
Reis naar Italië 15 dagen geleden geannuleerd! Nou, dus ik zou heel blij zijn om te winnen...!

2 likes

Feit
De eerste prijs is het spul van dromen!!

3 likes

Idem, beseft. Misschien kan ik het aan mijn vrouw geven voor onze 14e huwelijksverjaardag die eraan komt :sunglasses::smirk::sunglasses::smirk:

3 likes

Oh wat is het lelijk om een snaar te raken @ac_cobra_427 !! :rofl: :rofl:

1 like

Ook voor mij gemaakt

Ik kan niet wachten op de !!

2 likes

:violin::violin: Van mijn kant in juli vier ik mijn 13e huwelijksverjaardag, we hebben nog steeds geen huwelijksreis gedaan wegens gebrek aan middelen en met de geboorte van onze 3 kinderen is alles heel snel gegaan, maar we hopen toch ooit deze kans te kunnen krijgen... :violin: :violin:
:rofl: maar ik zou mijn leven voor niets ter wereld willen veranderen :crazy_face:

1 like

@DoubleL , je hebt geprofiteerd van het feit dat je werd uitgenodigd voor de Solidworks World in de VS om haar droom waar te maken met een station en CAD?
Ik begrijp het niet :thinking:

2 likes

@coin37coin Ik had graag naar SolidWorks World gegaan, maar die kans heb ik nooit gehad... Het is me nooit gelukt om het gefinancierd te krijgen door mijn werkgever :upside_down_face: , naast de VS van de Verenigde Staten van Noord-Amerika, het is zijn droom, ik persoonlijk met mijn corpulentie, ik geef de voorkeur aan de Scandinavische landen

1 like

@DoubleL, ik was ervan overtuigd dat jij degene was die de reis had gewonnen op de MyCADDay in Lyon met de wedstrijd voor de langste trein.
Kortom, een grap die buiten de boot valt door geheugenfalen. Het is lelijk!

1 like

@coin37coin nee ik had de 3e plaats, een draagbaar werkstation (dat nog steeds wonderwel werkt)

2 likes

NOoooooon niet LL hij gaat weer winnen :innocent:

Geketend LL !! Bevrijd jezelf van je ketenen! :nerd_face:

Hallo @Coralie

Ik heb alle vragen beantwoord (vooral de laatste :wink: )

Arrivederci e grazie per la vostra costante presenza e gentilezza.

2 likes