Geperforeerd plaatwerk

Goed gezien de GT22 transparantie.

1 like

@ A.LeBlanc

Ja, je moet de hele communicatiedraad van de link lezen

We waren in staat om de verschillende mogelijkheden van het doen van

En zie ook de diffs van mogelijkheden van de Procs en RAM onder andere: i7/ Xeon

En het is niet nodig om te zeggen dat een Xeon beter werkt, althans voor repettes

@+ ;-)

1 like

het is goed deze methode, maar het volgt niet in de tekening en dan moet je in RealView zijn.....

2 likes

Anders is de gemakkelijkste manier om een configuratie te maken met de gaten voor de MEP en de andere voor de montage, die minder zwaar zal zijn.

2 likes

Een soortgelijke vraag is al gesteld, maar ik kan het bijbehorende onderwerp niet meer vinden.

De oplossing voor gedeeltelijke weergave is effectief (ik zou transparantie toevoegen in de 3D van het betreffende gezicht, om te laten zien wat erachter zit, en niet om me te verbergen of een snede te maken)

Er is ook de methodische met 2 configuraties.

- een met gedeeltelijke / vereenvoudigde weergave

- één met een volledige vertegenwoordiging

En in ASM's gebruiken we natuurlijk alleen de vereenvoudigde versie.

En in de MEP van de zaal laten we het complete zien.

2 likes

Voorzichtig

Wanneer je een voorstelling van welke aard dan ook maakt, houd er dan rekening mee dat de massa van het stuk verkeerd zal zijn!

Als er meerdere stukken van dit type in het project zijn, pas dan op dat u deze niet vergeet.

Om dit tegen te gaan, kunnen we een 3D-inkeping toevoegen voor de massa op het "afgebroken/vereenvoudigde gezicht".

Op die manier is het niet nodig om de dichtheid/materie van de PRT of de lichamen (multibody) te wijzigen.

Voorbeeld: als je een perfo van 50% hebt, breng je een grunt aan op de "transparante kant" (zie vorig bericht) door de dikte te verminderen tot 50%.

Dit maakt het mogelijk om geen valse massa in de ASM te creëren.

Het feit dat het bedrog in een apart orgaan wordt beheerd, is belangrijk, omdat het de Europarlementariër in staat stelt "te zien wat erachter zit" door "lichaam te verbergen".

Maar als de leden van het Europees Parlement er geen zin in hebben, geen zorgen.

Edit: Opmerking over bericht 8 van dit bericht, het feit dat het onderdeel "gemakkelijk" lijkt om te doen in 3D, neemt niet de noodzaak weg om te winnen in bron / vereenvoudiging.

Omdat in ASM dit deel in sommige gevallen als 10% telt in de uiteindelijke ASM, dus keuze voor de echte 3D-weergave, maar in een ander geval zal het tellen als een eenvoudig microdetail "een moer" in de uiteindelijke ASM, dus we zullen het vereenvoudigen om 3D-bronnen te krijgen, tijd te besparen in ASM, en in de leden van het Europees Parlement.

voor geperforeerde platen

Zie deze link : https://www.gantois.com/catalogue/CATALOGUE.pdf

In Gent wordt o.a. het percentage leegte gespecificeerd

en/of het is eenvoudig te berekenen

Maak dus gewoon je eigen kamerbibliotheek

En we zullen de massa van dit genoemde stuk vinden

Althans dat lijkt mij ;-)

@+

1 like