Plaatwerk gebogen in de vorm van een propeller

Er is geen probleem, er zijn alleen oplossingen!! +1 vormtool, maak gewoon de gewenste vorm en sla deze op in .sldftp-indeling.

GT22

Bedankt

Ik sluit me aan bij het deel in stap

spire_tole_pliee. stap

Solidworks 2015 onderdeel

tole_pliee_helice.sldprt

Hallo

Ja het bestaat, kijk op pagina 5 had ik je een afbeelding van de stempelfunctie, daar is de tool door te transpareren en de gestempelde plaat.

1 like

Hier is uw formuliertool, zodat u het probleem nu kunt oplossen

via de tutorial gepost op een van mijn  vorige antwoorden

bijgevoegd bestand SW 2012

@+ ;-)

david_heyraud_rondelle_spirale_forme.sldprt
3 likes

Dank je wel GT22

Ik heb een gespleten ring gemaakt, uw gereedschap ingevoegd en vervolgens gepositioneerd, maar wanneer ik valideer dat het stempelen niet is voltooid en mijn as rood is ..?

Heeft u mijn onderdeel geregistreerd als een gestempeld vormgereedschapsonderdeel

Bekijk de eerder geposte video

of dit

http://www.lynkoa.com/tutos/3d/outil-de-forme

@+

Ja, ik heb het opgeslagen als een vormtool

Geen PB voor de isertion van mijn kant

kun je via een scherm de definities van de stempelfunctie (creatieboom) laten zien

de gezichten waarmee rekening wordt gehouden, enz

Hier is een woord

pd_emboutissage.doc

Je kunt geen afbeelding invoegen in de com-feed, het is + eenvoudig en soepel te strijken

Je hebt het onderdeel nodig, maar ook de instellingen op de functie, dus open de functie en laat het ons alsjeblieft zien

@+

probeer je wasmachine groter te maken, zodat hij kan  zoeken naar de basisondersteuning die volgens mij het onderaanzicht van het vormgereedschap zou moeten zijn

(het plaatsingsvlak)

en selecteer de gezichten die u wilt verwijderen misschien?

Testing

Hoi allemaal 

Maak twee propellers die zijn verschoven door de gewenste breedte van uw plaat, 

zet deze twee helices vervolgens om in een 3D-schets en ga vervolgens in plaatwerk, maak overgangsvouwen, plaats de gewenste en gevalideerde dikte.  

Je hebt een prachtige spiraalvormige plaat die je kunt uitvouwen met zijn ontwikkeling...  

Daar ga je..  

Ik ben op SolidWorks 2018. 

1 like