Ik begreep het gezicht dat je aangaf, maar hier zijn we in een heel specifiek geval waarin je de rand moet selecteren. Een subtiliteit die ik hier, op Lynkoa, ontdekte! En zelfs een valkuil, want in de functie, wanneer je een entiteit moet selecteren, vertegenwoordigt het logo een gezicht! (In ieder geval in 2013).
Op die manier ben je op de hoogte als je ooit naar SW gaat ;-D
Hallo allemaal, het enige wat je hoeft te doen is het vakje "normale materiaalverwijdering" aan te vinken in de materiaalverwijderingsfunctie die het onderdeel snijdt.
Als het verwijderen niet normaal is, ontstaan er zijwaartse randen die alleen met een 5-assige of meer snijmachine kunnen worden bereikt, en daarom op dit moment niet uitvouwbaar zijn met Solidworks.
Ik heb het JFaradon-antwoord gekozen dat het eenvoudigst is (2 functies).
@BenoitLF, ik kan de rand niet selecteren.
@Bart, je bent niet zo off-topic. Ik denk zelfs dat dit een van de belangrijkste punten van het stuk JFaradon is. De optie "normale verwijdering" moet SW in staat stellen het begrip plaatwerk niet te verliezen.
Zie bijgevoegd de verschillende fasen van het modelleren. @GT22, ik denk dat het naar SW2012 moet gaan.
voor mij in SW2012 de selectie van rand onmogelijk voor uitgevouwen
de enige manier om het te doen was door middel van 3D-schetsen
anders onmogelijk
@ Stefbeno Ik heb net geprobeerd via uw foto's het werkt
Het is waar dat het eenvoudiger is, hoewel de normale snede het materiaal heeft, vind ik de weergave raar, van mijn kant is alles relatief via de dikte van het plaatwerk
en welke van + is voor de uitgevouwen, ik hoefde niets te selecteren?????
Hij maakt ons grappig, dit logboek elke dag dat we leren