3D-tolerantie hersteld in de MEP

Hallo

In 3D gebruik ik het boorgereedschap "centreergat" op een onderdeel, en ik stel de "tolerantie / precisie" in op "passen bij tolerantie", kies dan bijvoorbeeld Ø6 H7 (xxx), om het dubbele display te hebben.

Als ik mijn tekening maak en het gereedschap "symbool voor boren" gebruik, vertelt  het me dat het een Ø6 H7 is, maar met een tolerantie van 0... ?

Al in 3D als ik de H7-tolerantie kies, geeft het de IT niet weer terwijl het het direct onder de tekening doet....

Weet iemand waarom? Bedankt.

A+

Hallo

Persoonlijk zou ik gaan kijken naar de parameters van het aantal decimalen, waarbij ik de algemene parameters onderscheid maak tussen de documentparameters.
Het lijkt mij dat als we nul cijfers achter de komma zetten, het niet alles weergeeft. Het aantal  decimalen blijft aan het object gekoppeld, zelfs als het display ze vanwege de instelling niet weergeeft.
je zet bijvoorbeeld nul cijfers achter de komma in het 3D-model en 4 cijfers achter de komma in de MEP

Wat denk je?

Vriendelijke groeten

3 likes

Hallo

Bedankt voor je antwoord, maar ik heb het geprobeerd, het lijkt niet te werken.

Het herstelt bijvoorbeeld de "H6", maar niet de tolerantie tussen haakjes die men kan hebben. In de FeatureManager blijven de toleranties op nul...

A+

Hallo

als ik in de MEP verander van H6 naar H7 en terug, worden de numerieke toleranties weergegeven ....?

Als iemand een idee heeft, ben ik er helemaal voor.

Bedankt.

A+

Hallo

Ik zou van mening zijn dat zozo_mp,  misschien een probleem van de decimale instellingen.

Kun je

Deel ons met een afbeelding van uw documenten optie?

Misschien je bestand delen?

Heb je dit probleem de hele tijd?

Vriendelijke groeten