Hallo
Ik heb een plan waarin ik dimensies heb getolereerd,
Bijvoorbeeld: 5 inch met +3 tolerantie
De afmetingen zijn in inches en daaronder is de algemene tolerantie.
Ik ben op zoek naar een verklaring, is het +0.3, +0.003 of +0.003?
Bedankt.
Hallo en welkom Gaitbenhamouda,
Als je kansen inches en tolerantie zijn.
Dus ja, het is +3, het is inches in jouw voorbeeld => 5 inch met een tolerantie van +3 inch.
Succes.
@+.
AR
Hallo AR en bedankt voor je antwoord,
Heeft het zin om een afmeting van 5'' te hebben met een tolerantie van 3'', plus er zijn andere afmetingen bijvoorbeeld 0,375'' met een tolerantie van 3''?
Nou, voor mij als het in inches is, is het in inches ...
G_002_FR.pdf (369.0 KB)
4.2.3 GUI1-EU US.pdf conversie (333.4 KB)
@+.
AR.
Het komt voor dat bedrijven hier niet duidelijk over zijn met een tolerantie die kleiner is dan de kust, maar in theorie is het eigenlijk in inch, in werkelijkheid kan alleen de persoon die het plan (slecht?) heeft gemaakt het bevestigen.
±3" tolerantie op 5" lijkt me veel. Tenzij het een adaptieve join is.
Kunnen we iets meer van dit plan zien? of op zijn minst enkele beoordelingen om de beoordeling te helpen lezen.
Daarna heb ik al een tolerantie van 0,5 stralen +/- 1 ... handig om machinale bewerking te voorkomen
Zo krijg je producten die in de VRC zijn gemaakt en die niet passen bij de EU-uitrusting
Maar heb je geen foto's om ons te laten zien van je tolerantie 5 +/-3?
Omdat je het met ons hebt over
wat een hoek van 5 seconden +/- 3 minuten zou betekenen (nog inconsistenter ^^)
Kortom, een directe lezing van de kaart kan u helpen antwoord te geven
@coin37coin Gezien het teken achter de apostrof, denk ik dat het een typefout is, dat hij 2 apostroffen wilde typen om inches te schrijven. Hierdoor wordt de tekst opgemaakt met pijlen.
Voor mij moet een beoordeling van +3 worden geïnterpreteerd als 0/+3. Merk op dat in een tekening een tolerantie die op een bepaalde dimensie wordt toegepast, de algemene tolerantie opheft en (natuurlijk) alleen van toepassing is op deze dimensie. In dit geval is alles in inches (vliegtuigafmetingen + algemene tolerantie), anders komen we er niet uit.
In het geval van 5"0/+3 kan dit mogelijk een geaccepteerde overlengte zijn, waarom niet!!
Re bonjour gaithbenhamouda,
Dit is wat je zou kunnen helpen =>
en het =>De basis van de algemene tolerantienorm - ISO 2768-mK - Eurotools Ltd. E-SHOP - BETER DAN D' OORSPRONG
Succes.
@+.
AR.
Het ruikt naar ontgroening dit schot
Ik zag het plan en het is
3.000 +5
.375 +3
Een ±2
B ±3
C +10
…
Aangezien niet alle waarden onder 0 nul laten zien, dacht ik dat de toleranties eigenlijk ±0,3 en +1,0 zouden kunnen zijn, maar 0,375 ±0,3 zou niet veel zin hebben.
Hallo weer Maclane,
Nee, geen aanduiding van " Standaard ".
Bedankt