Kegel plaatwerk

Hallo

Ik zou graag de uitgevouwen versie van dit onderdeel willen maken, maar met de plaatwerkoptie kan ik het niet, het kan het niet.

Dus ik zou graag willen weten welke pannenlap er moet gebeuren.

Bij voorbaat dank aan iedereen

Vriendelijke groeten

sans_titre.jpg

Je moet van elke schets een open profiel maken. Om vervolgens de overgangsvouwfunctie van plaatwerk te kunnen gebruiken en uit te klappen.

2 likes

Hallo

Ik ken de mogelijkheden van de SW-plaatwerkmodule niet, maar ik zou zeggen dat uw onderdeel moet worden gesplitst en dat de vlakken van de dikte loodrecht op de zijkanten moeten staan.

S.B

Je moet een snede maken en door plaatwerk gaan en uitvouwen

Zie tutorial

http://www.lynkoa.com/tutos/3d/tuto-comment-faire-un-cone-en-tolerie

@+ ;-)

1 like

Hallo

Er was een tijdje geleden een soortgelijke vraag over Lynkoa, ik ben op zoek naar het en ik kom :)

Edit: Nou, geen manier om het te vinden, de "zoek" functie is zeker niet gemakkelijk te beheren ... Kortom, er is een vraag en die kun je vinden door alle pagina's door te bladeren.

Anders zou het een kwestie zijn geweest van de overgangsvouwen op een kegel te gebruiken om een deel uit te snijden en uit te kunnen vouwen.

Succes

Hier is een ex

2014-02-03__cone.sldprt
1 like

De virolle is niet gesneden. en het zou beter zijn om de plaatwerkfunctie "Overgangsvouwen" te doorlopen

Bijgevoegd is een voorbeeld

screenshot049.jpg
3 likes

Als je niet door een overgangsvouw wilt gaan, is er een uiterst eenvoudige functie:

Je tekent een schuine lijn, functie revolutie op 359°, dan invoegen, plaatwerk, vouwen, selecteer de juiste rand van de snede en valideren!