[Plaatwerk] Uitgevouwen probleem

Hallo 
Ik heb een plaatwerk onderdeel 
Ik begrijp niet waarom de uitgevouwen staat er een puinhoop van maakt 

Bijgevoegde tentoonstelling 

Bedankt 

probleme_pehd.sldprt

Hallo

Kunt u ons alstublieft screenshots  geven van de creatieboom en de kamer, zodat we ALLEMAAL een idee kunnen krijgen van het probleem, want we hebben niet allemaal dezelfde versie (2016 voor mij), dus we kunnen niet allemaal uw bestand openen.

Vriendelijke groeten   

2 likes

ok bijgevoegd 
Het uitzicht  

1.jpg

En bijgevoegd is het .step-bestand dat iedereen kan openen

stuk.stap

Goedenavond @llemilbeau

Ik keek naar je stuk.

De anomalie komt al heel vroeg in de scheppingsboom voor.

In feite zijn het uw schetsen  26 en 28 die voor opschudding zorgen. Inderdaad, je doet een afgeschuinde materiaalverwijdering die de vouw met gevouwen rand bijsnijdt en dat bevalt SW helemaal niet als hij zich weer wil ontvouwen. Het is niet uitgesloten dat u hetzelfde probleem zult hebben met "plaatwerk met gevouwen randen3"

Mijn strikt persoonlijke mening : uw inkeping is niet realistisch in verhouding tot de dikte van de plaat. Lasersnijden zal het voor je doen, maar de map zal je drie generaties lang vervloeken en je zal schijt hebben bij het vouwen. Ik zou alle sneden in het originele plaatwerk maken en ik zou de twee vouwen als laatste doen. Om nog dichter bij de realiteit van de map en het materiaal te komen,  zou ik geschetste vouwen maken in plaats van "gevouwen randen" die minder geschikt zijn voor vouwen van een paar graden. Let op de buigradius.    Je hebt de afbeelding van de pb bijgevoegd die gemakkelijker te lezen zal zijn.

Vriendelijke groeten

2019-12-10_20_01_49-window_erreur_sur_plis_2_et_3.jpg
6 likes

Hallo, ik heb vanmorgen gevonden
het is dat mijn "normale materiaalverwijdering " niet is gecontroleerd 

Het lukt me om het uitgevouwen te hebben
Bedankt voor je hulp;) 

1.jpg
2 likes

Hallo

Is het afvlakken goed gedaan op alle vouwen?

Vriendelijke groeten

1 like

Ja ja dank je wel

1.jpg

Nu is het voldoende om de vraag te sluiten

Het beste antwoord benoemen