Hallo
Ik heb momenteel een assemblage die zich niet volledig in zijn platte patroon wil ontvouwen.
Als ik het handmatig doe, werkt het goed, maar als ik bij de MEP kom, verschijnen de vouwen niet. (behalve die welke automatisch in het platte patroon werden gedaan). Ik vermoed dat er iets mis is, maar ik kan niet vinden wat.
Ik dacht aan samenvoegvouwen, maar ik weet het niet zeker.
Iemand enig idee wat er aan de hand is??
Bedankt
Melisa
2019-01-31_13_07_31-solidworks_premium_2018_sp5.0_-_gab-0163_-_a-deplie__.png
Hallo
In welke versie zit je en kun je je bestand posten?
Dsl voor het respect kan ik het bestand niet plaatsen. Maar ik zit in solidworks premium 2018.
Ik vond toch een deel van de oplossing. De plooien waren in uitgevouwen toestand in het platte patroon verwijderd.
Ik weet echt niet waarom. Maar door het uitzicht opnieuw in te voegen, werd alles weer perfect.
Een middag onderzoek doen zonder antwoord maar met een oplossing.
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om te antwoorden.
Wanneer u uw onderdeel op een normale manier uitvouwt, controleer dan of u geen vouwen heeft in de verwijderde staat zoals in het bijgevoegde bestand
plie_en_etat_de_suppression.jpg
1 like
Ja dat is het precies!!
Waarom zijn de vouwen van staat veranderd? Zou ik iets hebben dat dit zou hebben veroorzaakt??
Bedankt
Ok perfect; Het is een bug die soms ook in mij opduikt en ik kan het niet verklaren! Vergeet niet om de vraag te sluiten door te klikken op "dit antwoord loste mijn probleem op" van het antwoord dat uw probleem oploste.
2 likes
Hallo ja, een verlies bij de vouw bijvoorbeeld, wat te ver van de tolerantie is bij open vouwen, is vaak het geval, of geplette vouwen (hier is het beter om een k-factor te gebruiken)
1 like