Hallo
Ik zou graag een vaag idee hebben van hoe het eruit kan zien, want ik denk dat mijn achterkant te rond is...
Is er een snelle methode om te zien?
sans_titre.png
Hallo
Ik zou graag een vaag idee hebben van hoe het eruit kan zien, want ik denk dat mijn achterkant te rond is...
Is er een snelle methode om te zien?
Hallo
Om deze nogal complexe wapening te zien, zou ik ofwel door het oppervlak of door plaatwerk sector voor sector gaan, hier is de snelste, ... Succes @+.
Ar.
Goed gedaan ;-)
Ja, dat kan in de profielweergave
Maak een schets die de omtrek van de kofferbak en het achterpaneel van uw cabine volgt
En je creëert een geëxtrudeerd oppervlak omdat het zich op hetzelfde vlak lijkt te bevinden
Plaats een profielweergave via het invoegen van afbeeldingen (de ansichtkaart met zon en dubbele berg)
Of uw bestand dat, afhankelijk van de versie, leesbaar zal zijn voor de eigenaren van uw versie of SUP
of post in parasolid en daar zal iedereen kunnen zien
@+
voor de Ford Model A 5
Dit zijn de verhoudingen
hallo bedankt voor je informatie, ik vertrouwde op de bijgevoegde foto + de stukjes die ik in de kist in de lade had laten wijzigen
Ford zal ontdekken dat uw Model A verschillen heeft met die van gt22. :p
Hello@Mick
Ik stel voor dat je de techniek gebruikt die vaak wordt gebruikt met blauwdrukken, er zijn nogal wat tutorials die uitleggen hoe je het moet doen. Dit geeft je een idee van een mogelijk hoe.
Vooral omdat je toevallig een quasi 3D-blauwdruk hebt. Inderdaad, met de sectieweergavefunctie van uw 3D-model kunt u alle lijnen maken om praktisch elke gewenste gladstrijking te maken.
Het is alsof je een blauwdruk in een plak hebt gesneden, dus meer lijnen dan een foto met 3 weergaven
Gelukkig zijn er in oude modellen weinig complexe gestempelde vormen, dus het is gemakkelijker te maken.
Vriendelijke groeten
Hallo @Mick
Kunt u de naam van de auto bevestigen? maar bovenal zijn versie!
Ik begreep waarom je je achterste te rond vindt als je naar het model van @gt22 kijkt
Vriendelijke groeten
Het is een Mathis MY, maar er waren heel weinig spyder-modellen, hij bestaat niet meer
Hallo @Mick
Hebt u de oplossing begrepen die ik u voorstel? We kunnen het bespreken als u dat wilt
Vriendelijke groeten