Mijn vraag is : zijn er parameters die een gebruiker van een werkstation zou hebben aangeraakt om niet langer vouwen onder de 90° te kunnen maken met de gevouwen plaatwerkfunctie op de rand?
Het is vaak een probleem met betrekking tot systeemopties dat in de loop van de tijd wordt gewijzigd en dat bepaalde functies beïnvloedt,
U kunt een test doen vanuit Solidworks Rx (zie Pj) Wanneer de sessie wordt geopend, doet u de test,
Als de hoek passeert, moet u uw opties uit het register resetten en eventueel proberen een van uw collega's opnieuw te laden om de bestandslocaties te vinden enz .... (via de parameter back-up help)
Ik denk dat het probleem meer ligt bij de instellingen in het tabblad "Lengte van het gebogen vel". U moet de optie uiterst links (Outer Virtual Intersection) selecteren om de hoek onder de 90° te kunnen verlagen.
De afmetingen van het tabblad met het label "Lengte van het gevouwen vel" lijken naar mijn mening de waarschijnlijke oorzaak van het probleem te zijn. Om de hoek te verkleinen tot minder dan 90 graden, moet u de optie selecteren die het verst naar links staat (Externe virtuele kruising).