Toolbox werkt niet, maar solidworks downloadt het

Beste vrienden,

Ik heb een video geplaatst waarin ik mijn probleem demonstreer, Solidworks 2015 premium downloadt het bij het opstarten, dan ga ik kijken in de toolbox-add-in is aangevinkt voor beide opties. Dan probeer ik het in de gereedschapskist te activeren en het biedt  me een venster dat ik nog nooit heb gezien.

Dan probeer ik de FASTENERTS COMMAND die de schroef moet genereren die overeenkomt met het gat dat eerder is gemaakt met het boorhulpmiddel. Misschien heb ik de verkeerde map  onder de optie in toolbox boren hulp, dat zou de reden zijn waarom het de database met betrekking tot toolbox niet kan vinden?

Bekijk de bijgevoegde video 

https://youtu.be/zLsVEfX3Q3o

Ik heb eindelijk mijn probleem opgelost, het enige wat ik hoefde te doen was de vertegenwoordiger aan te geven waar de toolbox-database zich bevond.

Onder optie en toolbox boren helper heb ik c:/solidworks data als de standaard directory gezet

2 likes

Hallo 

Zet je  vraag als opgelost.

Dit kan later andere mensen helpen.

Julia 

1 like

Hallo

Ik heb meerdere keren op uw antwoord geklikt op de keuze  'dit antwoord loste mijn probleem op', maar ik weet niet zeker of dit de te volgen procedure is.

Klik ik onder jouw antwoord of onder het mijne? Ik denk dat het onder je antwoord staat? Nee

Ik wil de dingen graag goed doen, het blijft mijn beste oplossing om mijn Solidworks-problemen op te lossen.

Normaal gesproken kun je een resolutie op je antwoord zetten. 

Vriendelijke groeten 

Hallo Yannick,

Ik vroeg me af of er een tutorial is over de stappen als je een vraag stelt over lyncoa, het zou me veel helpen.

Bedankt