Hallo
Ik ben zojuist overgestapt van sw 2021 standaard naar sw2023 standaard, er is geen toolbox meer in deze versie??
Wat is de procedure?
Bedankt
Hallo
Ik ben zojuist overgestapt van sw 2021 standaard naar sw2023 standaard, er is geen toolbox meer in deze versie??
Wat is de procedure?
Bedankt
Hallo
Is het supplement geactiveerd?
Voor mij is de gereedschapskist alleen met een premium-versie. Niet in standaard uitvoering
Ik zou ook hebben gezegd, SOLIDWORKS Toolbox met SOLIDWORKS Premium of SOLIDWORKS Professional.
Hallo
Ik voeg eraan toe dat als je licenties hebt die meer dan 10 jaar oud zijn, het SW Office-niveau voldoende is voor Toolbox (op de 2022, niet gecontroleerd op de 2023 die wordt getest).
Ja, ik heb de indruk dat het niet meer beschikbaar is met sw2023...
Erg vervelend om mijn oude bestanden te openen!!
Ja, maar er zit geen Toolbox in de invoegtoepassingen
Als het er niet is, komt dat omdat er een fout is opgetreden bij de selectie van componenten tijdens de installatie of omdat uw licenties u niet toestaan om Toolbox te verkrijgen
Ja, maar met sw 2021 standaard had ik toegang.
dus ik kan mijn oude assemblages niet meer openen
Ik kan me niet herinneren dat SW iets heeft veranderd aan de mini-licentie om Toolbox te hebben.
Na vanuit een SW-oogpunt en van iedereen die het al jaren gebruikt, raden we over het algemeen af om rechtstreeks met Toolbox-bestanden te werken.
Pak uw bibliotheek uit, ja, maar over het algemeen niet direct te gebruiken in ASM's.
Edit: om mijn punt af te maken: Toolbox Installatie - 2021 - SOLIDWORKS Help
Dank u voor uw antwoord
Dus als je het eerder had, komt dat omdat je zeker een hogere licentie hebt dan de standaard.
Ik neig meer naar een installatieprobleem.
Nee, ik had alleen de standaard, ik heb een nieuwe installatie gedaan, maar geen verandering.
@Cyril_f , ik bevestig op een standaard 2020 geen toegang tot de gereedschapskist.
Weet je zeker @loic.villemont dat je geen versie had die hoger was dan de standaard?
En ik bevestig gereedschapskist = te vermijden!
@loic.Villemont Installeren met een administratieve image of rechtstreeks via de installatiemanager?
Bjr,
Aangezien ik op SW Pro zit, heb ik een gereedschapskist, het probleem is dat std-licenties een onderdeel van een tolbox niet kunnen openen in duidelijk, mijn collega's kunnen mijn tolbox-componenten niet gebruiken. Ik ben dus verplicht om tolbox-schroeven te maken, ze vervolgens in stap of andere te bewaren en in mijn ASM te plaatsen zodat deze door heel BE kan worden gebruikt.
Dus ik gebruik het zelden.
Ik heb een bibliotheek gemaakt van de meeste componenten die we nodig hebben (schroeven, moeren, pinnen, sleutels ect...) en het is deze bibliotheek die toegankelijk is voor heel BE.
Moge de kracht met je zijn.
Is het mogelijk om een ZIP-bestand te hebben van deze bibliotheek die u hebt gemaakt?
Bedankt
Hallo
Als het je kan helpen, download ik je om schroeven en andere te hebben, omdat ik aan mijn kant hetzelfde probleem had, dus ik had de schroef en het onderdeel zelf gemaakt
Anders, als je toegang hebt, is er de Visiatv-bibliotheek (voor myCADtools-gebruikers):
https://mycad.visiativ.com/centre-de-ressource/produits?categories[0]=14241&categorieën[1]=14304&categorieën[2]=14302&categorieën[3]=14300&categorieën[4]=14309&categorieën[5]=14322&categorieën[6]=14279&categorieën[7]=14280&categorieën[8]=14298&categorieën[9]=14299&categorieën[10]=14311&categorieën[11]=14294&categorieën[12]=14242&categorieën[13]=14306&categorieën[14]=14308&biblio
Je kunt daar veel schroeven vinden.
Wees voorzichtig met bibliotheken in downloads (wat ze ook zijn), ze zijn niet altijd exact (materiaal-afmetingen-normen...) ze moeten worden gecontroleerd.
Over het algemeen realiseer je je al snel dat het gemakkelijker is om ze zelf te maken, al was het maar de tijd die je gaat besteden aan het bijwerken van de aangepaste eigenschappen...