Hallo
Hoe de toobox te activeren, want na het veranderen van machine heb ik SW opnieuw geïnstalleerd.
Maar ik heb geen toegang meer tot de gereedschapskist om deze opnieuw te installeren.
Bedankt
Hallo
Hoe de toobox te activeren, want na het veranderen van machine heb ik SW opnieuw geïnstalleerd.
Maar ik heb geen toegang meer tot de gereedschapskist om deze opnieuw te installeren.
Bedankt
Hallo Zozo,
heb je een PRO-licentie geactiveerd?
Nee, ik zit in de premium-versie en ik had deze functie in de V 2017.
Ik moet een cam maken en als er een andere manier is dan met de gereedschapskist ben ik nemer.
Anders maak ik een spline voor de tests, maar bla bla!
Als je de Premium hebt, heb je recht op de gereedschapskist,
Start het installatieprogramma opnieuw op en controleert of het is aangevinkt, controleert ook deze paden.
Dank je wel Pierre S
Domme vraag hoe het installatieprogramma opnieuw op te starten.
Bedankt
SECUNDAIRE VRAAG: Moeten we de Toolbox Cam-tool gebruiken of kunnen we een doorlopend oppervlak beperken zonder dat het een nok is?
Ik gebruik deze functie zelden en het is elke keer een gedoe.
Om het programma opnieuw te starten, hangt het ervan af of je W7 of W10 gebruikt.
onder W7: open een verkenner, "een programma verwijderen/wijzigen;
Onder W10: Configuratiescherm/Programma's en functies;
Kies de juiste versie van SW.
Hallo
Controleer of Toolbox is aangevinkt.
Moge de kracht met je zijn.
Goedenavond vrienden
Ik realiseerde me terwijl ik een collega hielp op het forum over de simulatiemodule, dat ik gewoon niet vergat om de toolbox in Tools == > Aanvullingen == > gereedschapskist te controleren en ook om "laad het bij het opstarten" aan te vinken.
Het is de opmerking van OBI ONE "check toolbox" die mijn geheugen opnieuw heeft verbonden
Als zozo begint te zozotteren en zijn neuronen begint te verbranden, is het een slechte start.
Bedankt voor je hulp in ieder geval :-)