Ranglijst van de beste bijdragers

Ik wil geen poep doen (het is niet mijn stijl), maar waarom @Coyotte minder punten heeft dan @tomalan, maar hij blijft voor.....  

LAAT DE OORLOG BEGINNEN lol lol lol 

1 like

Niet thuis

EDIT: Ik heb niets gezegd !! Het is niet de juiste rangschikking, het wordt niet berekend op basis van punten maar op basis van geplaatste berichten.

Coyote heeft 537 reacties op de 494 van Tomalam.

capture.jpg
1 like

Laag mijn beeld is dan bevroren

capture_top_classement.png
1 like

De grootste bijdrage aan vragen is gebaseerd op het aantal antwoorden, niet op kwaliteit.

Daarom staan we in de TOP 10...

2 likes

Het is namelijk het aantal antwoorden dat de rangschikking bepaalt en niet het aantal punten!

1 like

@ Jose Ik denk dat @ Gerald praat over de TOP 10 bijdrager aan de rechterkant op de vraagpagina

@+ ;-((

Als je het puntenklassement wilt, moet je naar het tabblad "Leden" gaan

En gefeliciteerd, je bent 3e!

1 like

@gt22: daarom heb ik mijn antwoord meteen aangepast:)

1 like

ARF: Dat had ik niet gezien 

--- @josé telt de bewerking als het beste antwoord? Omdat het antwoord van @Benoit precies om 14.33 uur is gemaakt en uw antwoord zonder bewerking om 14.31 uur is.

Ik voel me genoodzaakt om te choose@Benoit 

1 like

Ik zie in ieder geval dat we ver over de schreef gaan: dit soort vragen horen thuis in de steungroep!

Niet goed, het @SEPM. Gerald!!!

Ik weet het, maar vandaag heb ik een rode pet, dus ik demonstreer op mijn eigen manier

Dit soort vragen hebben er niets mee te maken, zoals u weet.

Ik zal genoodzaakt zijn om ze ongedaan te maken als er meer zijn.

Ik nodig je uit om in de groepen te communiceren om de mailboxen van abonnees niet te vervuilen.

Bedankt

Zoals ik al zei, 6 minuten earlier@Clémentine?

Dat is nog eens efficiëntie! ;P

Hallo

Heb je de nieuwe avatar van @Clémentine opgemerkt? Natuurlijk is het in de frontlinie om de klappen en aanvallen van de "krijgers" op te vangen, maar dit samenwerkingsplatform is geen slagveld. Maak ruimte voor vragen en discussies waar gebruikers echt iets aan hebben!

Om terug te komen op het puntensysteem, het is jammer dat het de "topbijdragers" zijn die al hebben geprofiteerd van de prijzen die naar voren komen. Als er mensen zijn die iets zouden moeten zeggen, zijn het de anderen die de hoop koesterden om het gewenste lot te kunnen winnen. Maar zo is het nu eenmaal, we moeten de nieuwe regels accepteren om deze converteerbare punten te behouden. Laten we volwassenen zijn en ons niet gedragen als verwende kinderen die alleen meedoen als we een snoepje, een taart of een beloning hebben. Ik weet dat het vaak de wortel is die je vooruit helpt, maar hey, 1+ krijgen of zelfs de bevestiging dat het antwoord iemand heeft kunnen helpen in zijn werk is al een voldoening.

Veel succes aan iedereen

Vriendelijke groeten

2 likes

Mooi antwoord

Aan de andere kant begreep ik het verhaal van de avatar niet^^

@tomalam heb ik een duif aan mijn avatar toegevoegd, als teken van vrede;) Als reactie op degenen die nu een rode pet op hun avatars dragen. 

2 likes

Oh ok ok, ik zag al een witte duif! 

Uh... huh, ik was degene die dat zei?!

2 likes

Je moet zeggen als je gestoord wordt...

Ach, het ontspant aan het eind van de dag!

3 likes

Ja, na de inspanning...