Begrijp het niet goed in de 3e positie J Savoyat die ik in het voorbijgaan groet
En als je zijn pagina bekijkt zijn de laatste interventies niet van de vorige week
dus ik denk aan een nieuwe grote bug
Fijne dag @ jullie allemaal
@+;-)
Begrijp het niet goed in de 3e positie J Savoyat die ik in het voorbijgaan groet
En als je zijn pagina bekijkt zijn de laatste interventies niet van de vorige week
dus ik denk aan een nieuwe grote bug
Fijne dag @ jullie allemaal
@+;-)
Hallo
Ik heb onlangs gestemd voor al zijn tutorials die ik heb ontdekt.
Er zijn er veel en ze zijn echt geweldig, behalve dat er geen geluid in zijn video's zit.
Misschien moet het spelen op de punten van de TOP van de week?!
Alan
Hoe dan ook, @Clémentine vakantie te zijn, denk ik niet dat je deze maand het antwoord zult hebben.
Ja inderdaad, dat kan het zijn
Maar J Savoyat heeft ook veel betaalde tutorials
Het lijkt mij
Je moest er dus wel voor betalen ;-)
Fijne dag @+
@gt22: De tutorials zijn gratis als u een myCADservices-abonnee bent!
Maar als dat niet het geval is, is het inderdaad 10€ per tutorial in het algemeen.
En jawel:
1) Clementine is op vakantie
2) Het is meer een bug report over Lynkoa dan een vraag :)
Ik ben onlangs begonnen met myCADservices en ik maak er gebruik van.
Dat is veel in één keer
Hallo
Ah, het lukt me eindelijk om te antwoorden... Ik denk ook dat het een bug is, want pl had voor me moeten staan, gezien de tutorials en de goede antwoorden die hij vorige week op zijn naam had staan...
Hallo!!!!
Ik groet mijn favoriete cartoonisten! =) =) =)
Hoe gaat het met jullie allemaal?! Lynkoa beweegt van wat ik zie! Dat is cool
Pas op, ik kom terug aan het begin van het schooljaar om de plaats in te nemen van de topbijdragers hehe ^ ^
Ik kan mijn vragen niet meer sluiten, als ik op het beste antwoord klik, bestaat de pagina niet meer...
Verloopt de uitdaging op een andere manier?
Hoi @bart!
Ja, de langverwachte nieuwe producten van Lynkoa zouden aan het begin van het schooljaar moeten arriveren!
Voor de challenge ga ik meedoen, maar ik ben nog niet begonnen! Ik weet niet of ik het ga doen in de bètaversie van 2016 of 2017 die ik zojuist heb gedownload.
Anders, ja, het is heel goed mogelijk dat je de plaats van topbijdrager overneemt, want ik heb van september-oktober niet veel tijd en ik kan pas 's avonds antwoorden!
Voor uw vragen, ja, ik heb de e-mail ontvangen waarin staat dat ik ben aangewezen als beste antwoord op een van uw vragen, en de pagina bestaat niet meer!
Het zijn deze punten die me in staat stelden om voor de 4e keer 18.000 punten te behalen, net voordat ik op 31 augustus ook punten verloor :-)
Dank you@gt22
Na 3 weken in Bretagne (omdat ik samenwoon met een Breton) ben ik blij met mijn terugkeer!
@Bart,
Eindelijk weer ?!?
Ik kan maar beter volhouden om ook aan de top te staan!
@PL, de koning van Lynkoa, 4x18000 pts !!
In september en oktober hebben we dan een beetje kans.