Top myCAD-forumbijdrager 2023

Ding ding!

Het is tijd om de beste bijdragers aan de myCAD-gemeenschap 2023 :gift: te rangschikken :bell:
Nogmaals bedankt voor de betrokkenheid van alle leden van de myCAD-gemeenschap! Dit jaar was rijk aan nieuwe functies en wendingen en dankzij de solidariteit van iedereen zijn we erin geslaagd om, ook dit jaar, weer veel CAD-problemen op te lossen!

De selectie van de beste bijdragers wordt gemaakt op basis van verschillende criteria: het aantal ontvangen en gegeven likes, het aantal gemaakte onderwerpen, de verzonden antwoorden, de bekeken onderwerpen... Je kunt het vinden in de sectie " top bijdragers " aan de rechterkant van het forum :slight_smile:

Dit zijn de belangrijkste bijdragers van het jaar :partying_face: :
:medal_sports:@sbadenis
:medal_sports:@zozo_mp
:medal_sports:@maclane
:medal_sports:@Cyril_f
:medal_sports:@ac_cobra_427
:medal_sports:@sylk
:medal_sports:@froussel
:medal_sports:@A_R
:medal_sports:@coin37coin
:medal_sports:@lynkoa15

Uw betrokkenheid, uw creativiteit en uw bereidheid om uw kennis te delen, hebben onze gemeenschap enorm verrijkt. Om u te bedanken voor uw uitstekende bijdrage, hebben we een beloning opgesteld die binnenkort naar ieder van u zal worden gestuurd:

Jullie winnen elk een ongewone wonderdoos : geldig voor 2 personen, voor een nacht in een hut in de bomen of onder de sterrenhemel, een bierbad, een overlevingsparcours of commando voor de avonturiers, of zelfs een bijlwerpspel, virtual reality of ontsnappingsspel...!

Nogmaals, gefeliciteerd aan de topbijdragers van het jaar :clap: :clap: We kunnen niet wachten om te zien wat 2024 voor ons in petto heeft!
Bedankt allemaal voor jullie voortdurende inzet en voor het maken van onze gemeenschap tot een uitzonderlijke plek voor leren en uitwisseling.

Fijne dag en een goede vakantie voor de gelukkigsten onder jullie! :santa: :santa:
Coralie

7 likes

Hallo
Gefeliciteerd allemaal en bedankt voor uw investering en de hulp die u aan de gemeenschap geeft.
Eric :+1:

4 likes

Hallo!!
Bedankt, fijne feestdagen...
@+.
AR.

6 likes

Gefeliciteerd allemaal!!
Ik neem contact met ieder van u op om uw contactgegevens te krijgen om u uw kavel zo snel mogelijk toe te sturen :slight_smile:

3 likes

Heel erg bedankt Coralie, fijne feestdagen... @+.
AR.

4 likes

Uh!
Ben!
Hartelijk dank aan alle bijdragers.
Dank je wel Coralie die actief heeft bijgedragen aan de keuze van het cadeau.
Een jaar met een nieuwe forumsite doet ons evolueren.
Bovendien is ons forum een uitstekend antidepressivum, want als we vaak kunnen twijfelen aan de intelligentie van mensen, is het voldoende om te komen baden in dit bad van de jeugd van intelligentie en ongelooflijke accumulaties van knowhow en het vermogen om te herstellen en te delen om ons de glimlach (de banaan) terug te geven dankzij de bananenbuigmachine. :slightly_smiling_face: :upside_down_face: (hier in ISO-standaardweergave).

Tot ziens om ons een gelukkig nieuwjaar te wensen, net na de feestdagen die ik je warm en vreugdevol wens.

Steen

PS: Vandaag is de verjaardag van mijn aankomst in de gemeenschap (vandaar het plakje cake met een kaars naast mijn bijnaam, een nieuw kenmerk van de nieuwe versie en dat we allemaal minstens één keer in het jaar zullen kennen) HIhihihi :partying_face:

7 likes

Bedankt @Zozo_mp voor je bericht! En gefeliciteerd met je verjaardag op het forum :partying_face: :partying_face:

3 likes

Hallo @Coralie

Bedankt voor dit leuke cadeau :slightly_smiling_face:

Ik heb dit jaar niet zoveel kunnen bijdragen als ik had gewild, dus mijn excuses...
(En de verveling die de (her)verbinding met het forum is geworden, hielp niet om het weinige dat ik beschikbaar was te motiveren)

Gelukkig zijn er nog veel meer (echte) toegewijde experts op het forum, die we niet genoeg :kissing_heart: kunnen bedanken :+1:

Vriendelijke groeten

5 likes

Goedenavond allemaal,

Bedankt voor alles :pray:, ik heb vandaag deze geweldige k-do ontvangen. Nogmaals bedankt en een heel gelukkig kerstfeest voor jullie allemaal :santa::santa::santa:

4 likes

Bedankt aan de topbijdragers van 2023!
Fijne feestdagen.

5 likes

Ik zou zelfs alle bijdragers aan de top willen bedanken of niet, het belangrijkste is om deel te nemen.
En fijne feestdagen voor iedereen.

5 likes

Hallo @Coralie
Op deze dag bevestig ik de ontvangst van de prijs die voor mij bestemd was. Bedankt :relieved:

Moge elk lid van dit forum een zo goed mogelijke vakantie hebben. :kissing_heart:

3 likes

Ook ontvangen. Dank je wel Visiativ :slight_smile:

2 likes

:clap:Gefeliciteerd en felicitaties aan de topbijdragers van het jaar

4 likes