Hallo gemeenschap, ik hoop dat het al heel lang goed met jullie gaat.
Ik ben op zoek naar een specifieke optie op SW PCB, de "teardrops", dus ik vraag me af of er hier mensen zijn die me kunnen helpen of dat ik alle hoop met deze software moet opgeven. Het is een basisoptie die bestaat op alle software voor het maken van PCB's, van de duurste tot de meest, maar uiteraard niet op Solidworks PCB, zogenaamd aangedreven door Altium.
Bedankt.
PS: Ik zie dat mijn suggestie om Solidworks PCB toe te voegen aan de lijst van CAD-producten niet is weerhouden, dus dit geeft een aanwijzing voor het antwoord op mijn vraag...
Het probleem is dat SW PCB een add-in is en geen add-on. Add-ins hebben de bijzonderheid dat ze nichegebruikers aanspreken, wat zich vertaalt in weinig aanwezigheid op forums. Ik weet niet eens of de sterke jongens op de hotline zouden kunnen antwoorden!
In deze gevallen kunt u het beste naar het invoegforum, dat voor 95% in het Anglo-Amerikaans is, of rechtstreeks naar Altium. Ik kwam dit probleem tegen op de Add-in met betrekking tot MODO en ik vond de antwoorden op het Amerikaanse forum, maar sindsdien integreert SW native de originele MODO-bestanden
Vriendelijke groeten
PS: gewoon uit nieuwsgierigheid wat interesse voor u om PCB in SW te hebben. Ik dacht naïef dat een printplaat een onderdeel is als elk ander.
Het punt is dat er in Altium Designer veel meer functies zijn dan in de ultra-lite-versie die wordt aangeboden door SW PCB. Dus zelfs als ik dankzij de documentatie van Altium vind hoe ik PCB moet gebruiken, blijkt dat de afwezigheid van al zijn opties in PCB me ervan weerhoudt dezelfde resultaten te krijgen. Ik denk dan ook dat de dienst na verkoop van Altium niets voor mij kan betekenen. Het zou eerder de dienst na verkoop van SW zijn dat een verzoek om functies toe te voegen wordt behandeld. Maar afgezien van het feit dat ik niet weet met wie ik contact moet opnemen, betwijfel ik of ze de moeite zullen nemen om ze te integreren op enig verzoek van mijn onbeduidende persoon...
PS: Het belang is om pcb's gemakkelijker te kunnen integreren en aan te passen aan SW-projecten (assemblages), zoals behuizingen, modellen en andere ondersteunende elementen zoals mechanismen, batterij, enz.
Hallo @Sylk Gebruik je nog steeds een SW-printplaat? Uw feedback versterkt mijn keuze om niet eens te hebben geprobeerd hun oplossing te evalueren. Vanaf het moment dat ze me vertelden dat ze de releases van Altium niet volgden maar dat ze een vaste versie hadden geïntegreerd, had ik het gevoel dat het naar de muur ging. Aan mijn kant gebruiken we Circuitworks, maar de ondersteuning is niet beter...